17 gru 2012

Niebieski


Mocny, wyrazisty makijaż, w sam raz na wieczorne wyjście a nawet na sylwestra ( te z was, które lubią "błyszczeć" mogą dodać również brokat).
Zewnętrzne kąciki pokryłam matowym, granatowym cieniem, środek powieki pomalowałam chabrowym cieniem jednocześnie rozcierając granice miedzy kolorami. W wewnętrzne kąciki położyłam błękitny, matowy cień. Tym samym cieniem roztarłam granice przy załamaniu powieki. Narysowałam kreskę eyelinerem, dokleiłam kępki rzęs i wytuszowałam rzęsy. Na dolną powiekę nałożyłam granatowy cień, który roztarłam, błękitnym perłowym cieniem a linię wodną pokryłam czarną kredką. Na usta nałożyłam cielistą pomadkę i wymodelowałam twarz bronzerem. 
Zachęcam do odwzorowania makijażu:)





10 komentarzy:

  1. wiem ze sie moze powtarzam ale bosko!

    OdpowiedzUsuń
  2. Uwielbiam granaty i niebieskości na oczach ;) Wyglądasz super ;)
    mam taką podpowiedź ;P może zaczniesz pisać jakich cieni jakiej firmy użyłaś do makijażu ?? i ogólnie jakie kosmetyki użyte w makijażu twarzy ?
    Pozdrawiam ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuje:) jeśli chodzi o używane przeze mnie kosmetyki to chętnie na takie pytania odpowiem drogą mailową:) Pozdrawiam:)

      Usuń
  3. łaaaał, mega :) !!!!!!!!!!!!!

    OdpowiedzUsuń
  4. świetny i akurat dla mnie jak znalazł! wyprobuję go w sobotę, akurat idealnie pasowałby mi do kreacji na imprezę:)

    OdpowiedzUsuń
  5. minimalistyczny, ale naprawdę przepiękny! ech.. ja tam jestem Twoją fanką ;)

    OdpowiedzUsuń