26 gru 2012

Purpurowy


Fiolet pasuje do każdej tęczówki, więc każda z Was może go używać. Ostatnio coraz częściej maluję się fioletami i dziś mam Wam do zaproponowania makijaż w odcieniu "purpury".
W wewnętrzny kącik nałożyłam biały cień, na środek powieki - jasnofioletowy, a zewnętrzny kącik wraz z załamaniem powieki pokryłam purpurowym cieniem. Granice ciemnego cienia roztarłam jaśniejszym odcieniem fioletu, a pod łuk brwiowy nałożyłam beżowy cień. Narysowałam kreskę eyelinerem. Dolną powiekę pokryłam purpurowym cieniem, linię wodną obrysowałam brązową kredką i wytuszowałam rzęsy. Twarz wymodelowałam bronzerem a na usta nałożyłam różowy błyszczyk.
Malujecie się takimi kolorami? Jeśli nie to zachęcam do spróbowania:) 
Pozdrawiam!:)


3 komentarze:

  1. przepiękny makijaż, uwielbiam fiolety <3

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuje :) ja też uwielbiam fiolety, a odcieni fioletu jest tak wiele, że można się nimi malować non stop :)

      Usuń