12 gru 2012

Szary z cyrkoniami

Wiem, że wiele kobiet często sięga po odcienie szarości, dlatego dziś coś w tych odcieniach:) Makijaż jest mocny i dobrze sprawdzi się na wieczorne wyjścia. Wykonałam go matowymi cieniami, ale fajnie będzie wyglądał z odrobiną brokatu:) Dla "urozmaicenia" w wewnętrznych kącikach dokleiłam malutkie "cyrkonie" - nigdy tego nie robiłam, więc od czasu do czasu będę wprowadzać takie akcenty do makijaży, bo wydaje mi się, że ciekawie wyglądają, zwłaszcza wtedy gdy współgrają z biżuterią bądź strojem :)

Środek powieki pokryłam jasnoszarym cieniem, zewnętrzny kącik wraz z załamaniem powieki - czarnym cieniem, który następnie roztarłam ciemnoszarym cieniem, tworząc delikatne przejścia. Łuk brwiowy pokryłam jasnobeżowym cieniem a wewnętrzne kąciki białym cieniem. Wzdłuż linii rzęs narysowałam kreskę czarnym eyelinerem i wytuszowałam rzęsy.  Dolną powiekę pokryłam ciemnoszarym błyszczącym cieniem a linię wodną obrysowałam białą kredką. W kąciki nakleiłam "cyrkonie" połyskujące na różowo a usta pomalowałam delikatnym różowym błyszczykiem.
Mam nadzieję, że makijaż Wam się spodoba :)
Pozdrawiam! :)



6 komentarzy:

  1. Daria jaki Ty masz talent!!!!

    OdpowiedzUsuń
  2. przypominasz mi pewnia panią,tez sie tak slicznie maluje.Tyle ze nie pamietam teraz imienia.
    obrabiasz w czyms zdj?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuje:) jak sobie przypomnisz imię to daj znać albo jeśli prowadzi bloga to chętnie na niego wejdę więc podaj link:)
      Co do obróbki to nie używam żadnego programu, mój aparat robi całkiem fajne zdjęcia:)

      Usuń
  3. Pięknie, bardzo ładnie roztarte cienie.

    OdpowiedzUsuń
  4. Ładny odcień pomadki. Pasuje Ci.

    OdpowiedzUsuń