26 lut 2013

Żółto - szary

Hej :)
Dziś mnie trochę poniosło i zrobiłam bardziej odważny makijaż :) Co o nim myślicie? :)




UŻYTE KOSMETYKI:
Podkład MaxFactor Facefinity 3in1 - Sand 60
Puder Kryolan - TL1
Puder brązujący W7 Honolulu
Baza pod cienie Artdeco
Cienie Inglot - 373 (biały), 323 (zółty), 348 (szary), 63 (czarny), 569 (cień do brwi)
Kredka Rimmel - 071 Pure White
Eyeliner w żelu Loreal - 01 Pure Black
Tusz do rzęs MaxFactor 2000 Calorie
Rzęsy Ardell Demi Wispies
Pomadka pielęgnacyjna Inglot - 03


17 komentarzy:

  1. Ten żółty przepięknie się komponuje z Twoim kolorem oczu!:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Piękny jak zawsze, w dodatku świetnie Ci pasuje :D

    OdpowiedzUsuń
  3. Tez bym chciala zeby mnie tak kiedys ponioslo:) Bardzo fajny , ciekawy ..

    OdpowiedzUsuń
  4. świetny! :D zaszalej z ustami, wtedy będzie naprawdę czad!

    OdpowiedzUsuń
  5. jaki piękny ten żółty! co to? ^^

    A makijaż rewelka!

    OdpowiedzUsuń
  6. Przepiękny, choć nie cierpię żółci :-)

    OdpowiedzUsuń
  7. Piękny! Muszę kupić sobie żółty cień

    OdpowiedzUsuń
  8. Nowoczesny i zrobił na mnie wrażenie :-)

    OdpowiedzUsuń
  9. Trafiłam tu przypadkowo i zostaję, cudowne tworzysz makijaże a ten szczególnie podoba mi się :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Fantastyczny makijaż :-) gratuluję talentu :-) dodaję do obserwowanych:-)

    OdpowiedzUsuń
  11. pięknie pięknie pięknie!!!

    OdpowiedzUsuń
  12. Mimo, że w tym makijażu nigdzie się nie wyjdzie to mimo to jest piękny :) Artystyczna pszczółka ;p

    OdpowiedzUsuń