4 mar 2013

Fioletowo - szary

Cześć :)
Kiedyś wspominałam, że bardzo lubię fiolety... dziś coś w tej kolorystyce :) makijaż fioletowo - szary, który będzie pasował również do zielonej i niebieskiej tęczówki, więc dziewczyny - do dzieła! :)



UŻYTE KOSMETYKI:
Podkład MaxFactor Facefinity 3in1 - Sand 60
Puder Kryolan - TL1
Puder brązujący W7 Honolulu
Baza pod cienie Artdeco
Cienie Inglot -142 (jasnoróżowy), 63 (czarny), 569 (cień do brwi)
Cień Miyo - 16 (fioletowy)
Cień Kobo - 127 (szary)
Kredka do oczu Inglot - 20
Eyeliner w żelu Loreal - 01 Pure Black
Tusz do rzęs MaxFactor 2000 Calorie
Pomadka Inglot - 44 (wkład)

8 komentarzy:

  1. Czego byś nie nałożyła na powieki to genialnie wyglądasz! Powiedz mi, jak Ty to robisz?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jak to robie? :)Grunt to dobrać odpowiednie odcienie cieni do swojego typu urody :)
      dziękuje bardzo :*

      Usuń
  2. makijaż cudo :)
    ale ja zakochałam się w tym fioletowym cieniu, przepiękny jest :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja też się w nim zakochałam :)

      Usuń
    2. a jeszcze chciałam zapytać, ten cień jest całkowicie matowy czy ma drobinki?

      Usuń
  3. genialne połączenie kolorów do oczu, włosów i cery. Pięknie wyglądasz :-)

    OdpowiedzUsuń