7 kwi 2013

Zielenie

Cześć :)
Dla miłośniczek zieleni umieszczam dziś makijaż w takich właśnie kolorach z delikatnym akcentem fioletu, czyli coś dobrego na wiosnę :)

UŻYTE KOSMETYKI:
Podkład MaxFactor Facefinity 3in1 - Sand 60
Puder Kryolan - TL1
Puder brązujący W7 Honolulu
Puder rozświetlający Inglot - 59
Baza pod cienie Artdeco
Cienie Inglot - 351 (beżowy), 477 (seledynowy), 331 (zielony), 66 (fiolet)
Eyeliner w żelu Loreal - 01 Pure Black
Tusz do rzęs MaxFactor 2000 Calorie
Rzęsy Ardell - Demi Wiespies
Klej do rzęs DUO
Pomadka pielęgnacyjna Inglot - 03

10 komentarzy:

  1. zawsze lubiłam połączenie zieleni z fioletem. jakoś tak mi się z dzieciństwem kojarzy, bo wtedy to były moje ulubione kolory ;)
    lubię Twoje make up'y, bo zawsze są takie przejrzyste i estetyczne ;) brawo!

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo ładnie Ci w zielonym, świetny makijaż :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Bardzo wiosennie:) Uwielbiam Twoje makijaże!

    OdpowiedzUsuń
  4. Tak się ciesze, że trafiłam na Twojego bloga:) Jesteś piękna dziewczyną a makijaż wychodzi Ci naprawdę olśniewający:) Pozdrawiam Asia

    OdpowiedzUsuń
  5. Fajnie przypomina mi limonkę :D

    OdpowiedzUsuń
  6. Bardzo ładny, wyglądasz ślicznie ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. jak Ty pięknie malujesz! aż dziwne, że dopiero teraz tu trafiłam! te kreski są doskonałe i w ogóle ładnie łączysz kolory...
    oczywiście obserwuję żeby być na bieżąco :)

    OdpowiedzUsuń