25 kwi 2013

Żółto - brązowy

Cześć
Pogoda coraz ładniejsza więc mam dla Was bardziej "słoneczny" makijaż :) Połączyłam ze sobą kolor żółty i brązowy co dało bardzo fajny efekt, a dotąd chyba nie spotkałam z takim zestawieniem kolorów w makijażu (przynajmniej nigdy dotąd ich ze sobą nie łączyłam) :) mam nadzieję, że Wam się spodoba bo ja w tym makijażu czułam się rewelacyjnie :)
Pozdrawiam!




UŻYTE KOSMETYKI:
Podkład Revlon ColorStay  - 180 Sand Beige
Korektor rozświetlający Inglot - 54
Puder Kryolan - TL1
Puder brązujący W7 Honolulu
Puder rozświetlający Inglot - 59
Cienie Inglot - 373 (biały), 343 (żółty), 132 (żółty perłowy), 329 (brąz), 342 (jasny brąz)
Brokat Inglot - 56
Kredka Rimmel - 071 Pure White
Eyeliner w żelu Loreal - 01 Pure Black
Tusz do rzęs MaxFactor 2000 Calorie
Rzęsy Ardell - 318
Klej do rzęs DUO
Pomadka Inglot - 44 (wkład)
Błyszczyk Essence XXXShine - 022 Nude Kiss

9 komentarzy:

  1. pięknie :) w sumie nawet ładnie ten żółty wygląda do brązowych oczu. może się przemogę i zrobię u siebie coś żółtego też...

    OdpowiedzUsuń
  2. Jesteś piękn i robisz przepiękne makijaże, dlatego bez zastanowienia dodałam do obserwowanych! <3

    glamdiva.pl

    OdpowiedzUsuń
  3. rzeczywiście, makijaż bardzo słoneczny ;) zdolna bestia! uwielbiam tu zaglądać ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Każdy Twój makijaż jest przepiękny :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Świetnie, ja ostatnio łączyłam żółć z szarością i czernią, Twoja wersja z brązami wygląda super :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Piękny, a ten żółty jest boski:)

    OdpowiedzUsuń
  7. Przepiekny tak ja Twoje oczy i cała Ty :)
    Rewelacja!

    OdpowiedzUsuń