2 maj 2013

Zielono - miętowy

Dziś nie miałam "weny" na makijażowe eksperymenty, chciałam zrobić coś szybkiego i delikatnego, ale jak zwykle mi nie wyszło :) wyszedł za to mocniejszy makijaż w stonowanych kolorach butelkowej zieleni, brązu i mięty. Efekt pozytywnie mnie zaskoczył i postanowiłam się nim z Wami podzielić:) Kolory te pięknie będą wyglądały przy niebieskich oczach!
Zachęcam Was do odwzorowania makijażu:)
Pozdrawiam!




 UŻYTE KOSMETYKI:
Podkład Revlon ColorStay  - 180 Sand Beige
Korektor rozświetlający Inglot - 54
Puder Kryolan - TL1
Puder brązujący W7 Honolulu
Rozświetlający róż W7 Candy Floss
Cienie Inglot - 120 (biały), 137 (zielony), 345 (miętowy), 333 (zieleń butelkowa), 329 (brąz)
Kredka Inglot - 21
Eyeliner w żelu Loreal - 01 Pure Black
Tusz do rzęs MaxFactor 2000 Calorie
Ołówek do ust AMC Inglot - 25
Pomadka Inglot - 44 (wkład)

10 komentarzy:

  1. Uwielbiam zielenie, śliczny makijaż :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Ślicznie, zwłaszcza do Twoich oczu :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Bardzo ładnie pasuje ten makijaz do Twoich oczu :) Baardzo mi się podoba !

    OdpowiedzUsuń
  4. Jejku, Ty tak przepięknie malujesz...!

    glamdiva.pl

    OdpowiedzUsuń
  5. przepiękny :O idealnie komponuje sie z twoja karnacją i oczami.

    zapraszam do siebie :)

    OdpowiedzUsuń
  6. na Tobie każdy makijaz wygląda genialnie :) /K.

    OdpowiedzUsuń
  7. Oj tak, zieleń przy takim kolorze oczu, niezwykle się prezentuje!:) Otagowałam Cię:TAG Moja metamorfoza.Zapraszam!:)

    OdpowiedzUsuń
  8. bardzo dobrze wygląda ten brąz na dole!

    OdpowiedzUsuń