1 cze 2013

Bordowo - różowy

Cześć :)
Używacie bordowych cieni? Ja rzadko, choć bardzo lubię ten kolor :) Uważam jednak, że lepiej prezentuje się przy niebieskich oczach, dlatego jeśli macie oczy w tym kolorze i chcecie je jeszcze bardziej podkreślić, to koniecznie sięgnijcie po bordo :)


UŻYTE KOSMETYKI:
Podkład Maybelline Affinitone - 24 Golden Brige
Baza pod cienie Artdeco
Puder Kryolan - TL1
Puder brązujący KOBO
Róż Inglot AMC - 55
Cienie Inglot - 110 (złoty), 142 (róż), 450 (bordo), 342 (jasny brąz), 329 (ciemny brąz)
Eyeliner w żelu Loreal - 01 Pure Black
Tusz do rzęs MaxFactor 2000 Calorie
Rzęsy Ardell -Demi Wispies
Klej do rzęs DUO
Błyszczyk Loreal Glam Sgine - 151 Baby Blush

7 komentarzy:

  1. Przecudowny! Nie używam bordowych kolorów. Mimo że nie masz niebieskich oczu jak polecasz ślicznie Ci w tym makijażu! I kolor ust też ciekawy (;

    OdpowiedzUsuń
  2. Jejku śliczne jest to bordo, przy następnych zakupach muszę kupić :)

    OdpowiedzUsuń
  3. ale piękny... aż brak mi słów...

    OdpowiedzUsuń
  4. Nigdy nie używałam bordowych, ale ostatnio przełamałam się do różowych. Długo ich unikałam.

    Pięknie Ci w tym makijażu!

    OdpowiedzUsuń
  5. Na każdym zdjęciu, podobają mi się wykonane przez ciebie prace oka;)

    OdpowiedzUsuń