10 cze 2013

Brązowo - zielony

Cześć:)
Przygotowałam dla Was makijaż w odcieniach brązu i butelkowej zieleni. Dominują w nim dość ciemne kolory, dlatego postanowiłam dodać intensywniejszego akcentu w postaci brokatowej kreski. Myślę, że efekt końcowy wyszedł całkiem fajny, ale ocenę pozostawiam Wam :)
Pozdrawiam! :)



UŻYTE KOSMETYKI:
Podkład Maybelline Affinitone - 24 Golden Brige
Baza pod cienie Artdeco
Puder Kryolan - TL1
Puder brązujący KOBO
Róż Inglot  - 99
Cienie Inglot - 111 (złoto), 137 (zieleń perłowa) 333 (ciemna zieleń), 342 (średni brąz), 329 (ciemny brąz)
Eyeliner w żelu Loreal - 01 Pure Black
Eyeliner Inglot - 38
Tusz do rzęs MaxFactor 2000 Calorie
Rzęsy Ardell -Demi Wispies
Klej do rzęs DUO
Pomadka Vipera - 70


9 komentarzy:

  1. pięknie przy Twoich brązowych oczach wygląda :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Zgadzam się, bardzo ładnie pasuje do Twoich oczu :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Brwiii świetne!
    Ogólnie cały makijaż na Twojej buźce wygląda idealnie:)

    OdpowiedzUsuń
  4. piekne oczy ahh a Ty jej jeszcze umiejetnie podkreslasz

    OdpowiedzUsuń
  5. Przecudowny <3
    Zakochałam się w tych zieleniach!

    OdpowiedzUsuń
  6. Bardzo podoba mi się ta brokatowa kreska nad zwykłą czarną :)

    OdpowiedzUsuń
  7. mój mistrz makijażu na każdą okazję! ;)

    OdpowiedzUsuń
  8. Śliczny makijaż:) Jak z resztą wszystkie tutaj :) Dlatego, bardzo chciałabym zaprosić Cię do konkursu - http://bluebrush87.blogspot.com/2013/06/konkurs-wakacyjne-inspiracje.html
    Będzie mi bardzo miło, jeśli weżmiesz w nim udział:)

    OdpowiedzUsuń