16 cze 2013

Czerwono - złoty

Cześć!
Mam dla Was propozycję makijażu bardziej "ognistego" :) w kolorach czerwieni, pomarańczu i złota, czyli coś dla odważniejszych dziewczyn :) makijaż świetnie będzie się prezentował przy zielonych i brązowych oczach:)
jak Wam się podoba? :)


UŻYTE KOSMETYKI:
Podkład Loreal True Match - W3
Baza pod cienie Artdeco
Puder Kryolan - TL1
Puder brązujący KOBO
Róż Inglot  - 99
Cienie Inglot -  430 (złoto), 407 (perłowy pomarańcz)342 (średni brąz), 329 (ciemny brąz)
Cień KOBO - 108 (czerwień)
Cień z paletki Sleek Ultra Matts V1 (pomarańcz)
Eyeliner w żelu Loreal - 01 Pure Black
Kredka Inglot - 21
Tusz do rzęs MaxFactor 2000 Calorie
Rzęsy Ardell -Demi Wispies
Kępki rzęs 47S
Klej do rzęs DUO
Pomadka Vipera - 70

14 komentarzy:

  1. mmmmiazga jaki piekny!Tobie pasuje kazdy

    OdpowiedzUsuń
  2. Zakochałam się w tym makijażu

    OdpowiedzUsuń
  3. no do błękitnych bym sobie takiego nie zafundowala, ale u ciebie prezentuje sie cudownie! ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Piękny, wyglądasz w nim obłędnie!

    OdpowiedzUsuń
  5. Idealnie wykonany, wygląda przepięknie :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Świetny a Ty w nim wyglądasz bosko :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Doskonały, a patent z czerwonymi kępkami z dołu do zapamiętania! <3

    glamdiva.pl

    OdpowiedzUsuń
  8. przepiękny :) ja się zawsze bałam czerwonego koloru na powiekach, ale chyba wypróbuję! :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Cudo! uwielbiam takie ogniste makijaże, mam zielone oczy więc może sprobuję odtworzyć go na moich oczach :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Podobna jesteś na tym zdjęciu do Kim Kardashian :) piekne makijaże tworzyż :)Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń