13 sie 2013

Złoto - różowy

Cześć :)
Co powiecie na neonowy róż, cyrkonie i sztuczne rzęsy? Ja postanowiłam się trochę pobawić i zrobić coś w czym normalnie nie chodzę :)
Powiem szczerze, że zdjęcia nie oddają dokładnie efektu końcowego bo w niektórych miejscach "zginął" blady róż nad załamaniem powieki, przez co makijaż nie wygląda tak jak wyglądał w rzeczywistości, ale cóż poradzę... nie mam profesjonalnego sprzętu do robienia zdjęć, więc dobrze, że przynajmniej mam czym robić, jako tako to wychodzi i mogę się tym z Wami dzielić:)
Mam nadzieję, że mimo tego "mankamentu" makijaż Wam się spodoba :) Mi się podoba (choć czuję niedosyt, bo wiem, że makijaż na zdjęciach nie wyszedł tak jak wyglądał w rzeczywistości) dlatego go wstawiam :)





UŻYTE KOSMETYKI:
Podkład Manhattan Powder Mat Make Up - Bronze 86
Podkład Loreal True Match - W3 (na środek twarzy)
Kredka NYX - 604 Milk
Puder Kryolan - TL1
Róż Inglot - 72
Rozświetlacz Essence
Cienie Inglot - 110 (jasne złoto),
Pigment Inglot - 150 (złoty), 214 (różowy)
Cień sypki Inglot - 37 (złotobrązowy)
Eyeliner w żelu Loreal - 01 Pure Black
Tusz do rzęs Maybelline Colossal Volum' Express
Rzęsy Ardell -Demi Wiespies
Rzęsy od "chińczyka" :)
Klej do rzęs DUO
Ozdoby do paznokci
Pomadka Inglot - 44 (wkład)

10 komentarzy:

  1. Makijaż jest bardzo profesjonalny, a fotki rewelacyjne :-) Wg mnie nie potrzebujesz niczego lepszego :-) Dobre zdjęcia nie koniecznie muszą być robione lustrem, bo ważne jest odpowiednie oświetlenie. Jak moc ma Twoja lampa? :-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuje bardzo :) Moja lampa ma 40W, dodatkowo zrobiłam sobie ostatnio a'la blendę i z nią eksperymentuję :)

      Usuń
  2. Rewelacyjnie jak zwykle, a zdjęcia piękne, mimo, że Ty ich nie doceniasz:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuje bardzo, cieszę się, że się podoba :)

      Usuń
  3. Wyglądasz przepięknie w tym makijażu! Już nie mogę się doczekać aż wrócę pod Twój pędzel!

    OdpowiedzUsuń
  4. świetne kolory! piękny makijaż ;)

    OdpowiedzUsuń