3 wrz 2013

Czarno - różowy

Hej :)
Miałam zamiar zrobić delikatniejszy makijaż, ale fantazja poniosła mnie trochę bardziej i zrobiłam czarno - różowe smokey eye, czyli makijaż idealny na imprezę ale w moim przypadku był to makijaż dzienny :) Może te z Was, które lubią zaszaleć z makijażem wykorzystają tę propozycję, ja Was do tego serdecznie zachęcam bo makijaż w rzeczywistości naprawdę wyglądał pięknie :)
Pozdrawiam!




UŻYTE KOSMETYKI:
Podkład Maybelline Affinitone - Golden beige
Korektor Astor Perfect Stay - 003 Honey
Puder Kryolan - TL1
Bronzer The Balm - Bahama Mama
Rozświetlacz The Balma - Mary Lou Manizer
Baza pod cienie Artdeco
Cienie Inglot -  142 (róż), 63 (czarny), 342 (średni brąz)
Cienie z paletki Sleek ACID (neonowy róż, różowo-fioletowy, fioletowy)
Eyeliner w żelu Loreal - 01 Pure Black
Rzęsy Red Cherry - 523
Klej do rzęs DUO
Tusz do rzęs Maybelline Colossal Volum' Express
Pomadka pielęgnacyjna Inglot - 03

16 komentarzy:

  1. piękny! też czasem tak mam, że chcę dzienny, a fantazja ponosi... ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Chyba gorzej by było gdyby fantazja nie ponosiła, więc cieszmy się z tego :)

      Usuń
  2. Nie w rzeczywistości też jest piękny! Jak każdy Twój makijaż:) Uwielbiam to, jak łączysz kolory!

    OdpowiedzUsuń
  3. Już go sobie wyobrażam na żywo bo tutaj wygląda bosko

    OdpowiedzUsuń
  4. Jaki piękny ! :O Masz talent :)

    OdpowiedzUsuń
  5. bardzo fajne makijaże:) talentu Ci nie brakuje;) ja też lubie mocniejszy makijaż na dzień:) zapraszam do mnie w wolnej chwili;)
    coffeebreak103.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. niesamowity! :) a powiedz mi, czy cienie ze sleeka nakładałaś na mokro? Ja dziś próbowałam zrobić makijaż tym samym różem z ACID i za nic nie mogłam tak intensywnego koloru uzyskać :(

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Cienie nakładam na bazę z Artdeco i bazy tej nie przypudrowuję więc dlatego odcienie są tak intensywne :) poza tym cienie zawsze nakładam "wklepująco", nie rozcieram ich :)spróbuj w ten sposób i daj znać czy pomogło :)

      Usuń
    2. właśnie ja też używam tej bazy, ale na nią najpierw użyłam białego cienia i myslałam, że on mi ładnie podbije kolor, ale kiedy próbowałam rozetrzeć granicę między kolorami, to wtedy mi 'znikł' ten intensywny odcień :( spróbuję bezpośrednio na bazę nałożyć i może się faktycznie uda :) dzięki :)

      Usuń
  7. Bardzo mi się podoba ten makijaż i ślicznie prezentuje się na Tobie. Sama chyba bym nie wyszła w nim w zwykły dzień, ale już na jakieś większe wyjście owszem. ;)

    Pozdrawiam,
    Klaudyna

    OdpowiedzUsuń
  8. Mogłabyś zrobić tutorial do niego? jest boski! chciałabym wypróbować aczkolwiek jestem początkująca więc niestety potrzebuję zobaczyć krok po kroku jak się do tego zabrać... z pewnością nie będę jedyną która bardzo będzie wdzięczna! Pozdrawiam Meg

    OdpowiedzUsuń