15 wrz 2013

Fioletowo - miętowy

Hej,
Może macie ochotę na kolejną dawkę kolorowych makijaży? :) jeśli tak to mam dla Was makijaż w odcieniach fioletu z miętowym akcentem na dolnej powiece.






UŻYTE KOSMETYKI:
Podkład Maybelline Affinitone - Golden beige
Korektor Astor Perfect Stay - 003 Honey
Puder Kryolan - TL1
Bronzer The Balm - Bahama Mama
Rozświetlacz The Balma - Mary Lou Manizer
Baza pod cienie Artdeco
Cienie Inglot -  63 (czarny), 142 (róż), 345 (miętowy), 342 (jasny brąz)
Cień KOBO - 121 (granat)
Cienie z paletki Technic Electric beauty
Eyeliner w żelu Loreal - 01 Pure Black
Rzęsy Ardell - Demi Wispies
Klej do rzęs DUO
Tusz do rzęs Maybelline Colossal Volum' Express
Pomadka pielęgnacyjna Inglot - 03


14 komentarzy:

  1. Jeju jak ja lubię takie połączenia... pięknie wyglądasz... niestety nie dla mnie takie makijaże...tak przynajmniej mi się wydaje...buuu

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A próbowałaś się malować takimi kolorami? Ja wychodzę z założenia, że każdemu pasują kolory, tylko trzeba odpowiednio wybrać odcień do swojego typu urody więc musisz eksperymentować :)

      Usuń
  2. Uwielbiam fiolety, więc bardzo mi przypasowałaś tym makijażem:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Bardzo mi się podoba! :) Jest genialny! :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Wyszło wspaniale, zresztą jak zawsze:)uwielbiam kontrastowe połączenia kolorów:)

    OdpowiedzUsuń
  5. wow, nie spodziewałabym się, że takie połączenie kolorów będzie tak super wyglądać! :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Mega makijaż, taki tropikalny!! Fiolet troszkę jak z nowego Artdeco, lubię takie kolory na jesień :)

    OdpowiedzUsuń