25 wrz 2013

Granatowo - bordowy

Cześć
Po kilkudniowej nieobecności przychodzę z granatowo - bordowym smokey eye. Połączenie kolorystyczne (jak dla mnie) trochę nietypowe, bo nie przypominam sobie żebym te kolory ze sobą łączyła. Wyszło dość fajnie więc chcę się tym makijażem z Wami podzielić. Mam nadzieję, że Wam też się spodoba:)
Pozdrawiam!




 UŻYTE KOSMETYKI:
Podkład Estee Lauder - Tawny 37
Puder ryżowy Paese
Bronzer The Balm - Bahama Mama
Rozświetlacz The Balma - Mary Lou Manizer
Baza pod cienie Artdeco
Cienie Inglot -  63 (czarny), 342 (jasny brąz), 428 (granat), 450 (bordo), 142 (róż), 101 (błękit)
Eyeliner w żelu Loreal - 01 Pure Black
Rzęsy Ardell - Demi Wispies
Klej do rzęs DUO
Tusz do rzęs Maybelline Colossal Volum' Express
Pomadka w płynie Paese

13 komentarzy:

  1. Rewelacyjnie wygląda to połączenie! Kto by pomyślał, że te kolory tak ze sobą współgrają...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. a jednak... :) niby dwa dość ciemne kolory a fajnie ze sobą współgrają :)

      Usuń
  2. Bardzo ładnie wykonany makijaż :). Zazdroszczę brązowych oczek ;)!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Z kolei ja chciałabym mieć niebieskie :)

      Usuń
  3. Piękny! :) I Ty ślicznie w nim wyglądasz! :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Mam wrażenie że to makijaż bardziej fioletowo-granatowy, a przynajmniej na zdjęciach :) Jak sprawuje się pomadka którą masz na ustach? nie wysusza?... Od zawsze mam taki dylemat z płynnymi pomadkami.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Po zmiksowaniu tych dwóch kolorów może wyjść fiolet, ja starałam się nałożyć dużo bordowego cienia, żeby było go dokładnie widać. W rzeczywistości było to bardziej zauważalne :) Co do pomadki to jest świetna, jest bardzo kryjąca i do tego z "błyszczykowym" połyskiem, długo się utrzymuje i nie wysusz mi ust :)

      Usuń
  5. Ten bordowy spokojnie wygląda jak fiolet :)
    Oko wygląda tak świeżo, jest rozświetlone- pieknie!

    OdpowiedzUsuń
  6. Uwielbiam Twoje makijaże ♥ Wszystkie dopracowane w każdym calu :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Co to dokładnie za pomadka? Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń