19 wrz 2013

Makijaż w stylu Małgorzaty Sochy

Cześć,
Dziś coś innego niż zwykle...  postanowiłam co jakiś czas wstawiać makijaże jakie noszą gwiazdy :) jako pierwszy odwzorowałam makijaż Małgorzaty Sochy. Dlaczego akurat ten? Spodobało mi się połączenie kolorystyczne makijażu, to że jest wyrazisty i inny niż zwykle można zaobserwować u gwiazd (bo z reguły są to makijaże w odcieniach brązu i szarości). Do tego Małgorzata Socha ma inny typ urody niż ja i chciałam Wam pokazać, że makijaż który miała pasuje zarówno dla blondynki z zielonymi oczami, jak i do brunetki z brązowymi oczami :)





Krok po kroku:
1. Na całą powiekę nakładam bazę pod cienie. Załamanie powieki zaznaczam jasnobrązowym cieniem.


2. Na 1/3 powieki (od zewnętrznego kącika) nakładam czarny matowy cień.


3. Na 2/3 powieki nakładam perłowy granatowy cień. Dolną powiekę pokrywam fioletowym cieniem, a w wewnętrzny kącik nakładam beżowy satynowy cień.


4. Maluję kreskę czarnym eyelinerem, linię wodną oka pokrywam czarną kredką, tuszuję rzęsy i przyklejam pasek sztucznych rzęs.




UŻYTE KOSMETYKI:
Podkład Maybelline Affinitone - Golden beige
Korektor Astor Perfect Stay - 003 Honey
Puder ryżowy Paese
Bronzer The Balm - Bahama Mama
Rozświetlacz The Balma - Mary Lou Manizer
Baza pod cienie Artdeco
Cienie Inglot -  63 (czarny), 342 (jasny brąz), 428 (granat), 66 (fiolet), Sprint 79 (beżowy)
Eyeliner w żelu Loreal - 01 Pure Black
Rzęsy Ardell - Demi Wispies
Klej do rzęs DUO
Tusz do rzęs Maybelline Colossal Volum' Express
Pomadka Golder Rose -Perfect Shine 205

Tekst znajduje się również na stronie beautybook.pl

11 komentarzy: