4 paź 2013

Brązowo - miętowy

Cześć,
Dziś znowu brąz ale z dodatkiem mojego ulubionego sypkiego cienia. Co prawda dawno się nim nie malowałam, bo zupełnie o nim zapomniałam, ale jak tylko się na niego "natknęłam" wiedziałam, że muszę wykonać nim dla Was makijaż :) Z efektu końcowego byłam zadowolona, więc mam nadzieję, że Wam również się spodoba :)
Pozdrawiam!




UŻYTE KOSMETYKI:
Podkład Maybelline Affinitone - Golden beige
Korektor Astor Perfect Stay - 003 Honey
Puder Kryolan - TL1
Bronzer The Balm - Bahama Mama
Rozświetlacz The Balma - Mary Lou Manizer
Baza pod cienie Artdeco
Cienie Inglot -  63 (czarny), 342 (jasny brąz), 329 (ciemny brąz)  Rainbow 135 (miętowy), 373 (biały)
Cień sypki Inglot 85 - miętowo-brązowy (niektórzy mówią na niego "benzyna")
Rzęsy Ardell - Demi 102
Klej do rzęs DUO
Tusz do rzęs Maybelline Colossal Volum' Express
Pomadka w płynie Paese Manifesto 901

14 komentarzy:

  1. Piękny jak zwykle, ta zieleń bajecznie opalizuje!

    OdpowiedzUsuń
  2. Śliczny ten makijaż, do twarzy Ci w nim :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Ta zieleń w wew.kąciku genialnie wybija kolor Twojej tęczówki :)

    OdpowiedzUsuń
  4. ta zieleń przy kąciku baaardzo przyciąga uwagę. pięknie :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Jeżu kolczasty, muszę mieć tą "benzynę", bo mnie normalnie Twój makijaż do zakupu zachęca!

    glamdiva.pl

    OdpowiedzUsuń
  6. Mnie też się podoba - makijaż i kolory!

    OdpowiedzUsuń
  7. Twój makijaż sprawi, że ten cień szybko zniknie z inglotowych stoisk:) Piękny!

    OdpowiedzUsuń
  8. muszę zdobyć tego miętuska ! :) cudownie.. naprawdę :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zachęcam :) i bardzo się cieszę, że się podoba ;)

      Usuń