20 paź 2013

Zielono - pomarańczowy

Cześć,
Przygotowałam dla Was makijaż w trochę jesiennych kolorach - odcieniach pomarańczu, zieleni i brązu, które podkreślą niebieską tęczówkę. Posiadaczki tego koloru oczu będą w takim makijażu wyglądały przepięknie :)



KROK PO KROKU

1. Czarną kredką wyznaczam granice załamania powieki.
2. Pędzelkiem z krótkim, sztywnym włosiem nakładam czarny cień pod zaznaczoną wcześniej granicą.
3. Obok czarnego cienia na środek powieki nakładam zielony butelkowy cień.
4. W wewnętrzną część powieki nakładam pomarańczowy cień.
5. Granice cieni powyżej załamania powieki rozcieram brązowym cieniem.
6. W wewnętrzny kącik oka (na górnej i dolnej powiece) nakładam złoty cień. Zewnętrzny kącik dolnej powieki zaznaczam brązowym cieniem. Na górnej powiece rysuję kreskę czarnym cieniem.
7. Linię wodną oka pokrywam brązową kredką. Tuszuję rzęsy i doklejam pasek sztucznych rzęs.



UŻYTE KOSMETYKI:
Podkład Manhattan Powder Mat Make Up - 82 Beige
Puder ryżowy Paese
Bronzer The Balm - Bahama Mama
Rozświetlacz The Balma - Mary Lou Manizer
Baza pod cienie Artdeco
Cienie Inglot - 63 (czarny), 333 (zieleń), 111(złoto), 329 (brąz), 342 (jasny brąz)
Cień z paletki Sleek Ultra Matts V1 (pomarańcz)
Kredka Inglot 21 (brąz)
Rzęsy Ardell Wispies
Klej do rzęs DUO
Tusz do rzęs Maybelline Colossal Volum' Express
Pomadka NYX LSS 588 Orange Soda


16 komentarzy:

  1. Pięknie się komponuje z brązowymi oczami! Ja na swoich niebieskich też spróbuję, a co!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Pomarańcz świetnie kontrastuje z niebieską tęczówką, jeszcze bardziej "wyciąga" jej kolor więc koniecznie spróbuj, bo jest to idealny kolor dla niebieskookich:) a co do brązowych oczu to akurat pofarciło mi się, bo pasuje do nich praktycznie wszystko :)

      Usuń
  2. potwierdzam! niebieski z pomaranczem wyglada cudnie;)
    swietny makijaz:D

    OdpowiedzUsuń
  3. Bardzo mi się podoba, często stosuję pomarańczowy w makijażu, choć nie wpadłabym na to, żeby połączyć te dwa kolorki :) jutro spróbuję, bo mam niebieskie tęczówki :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Spróbuj i daj znać jak wyszło i jak się w takim makijażu czułaś :)

      Usuń
    2. No i przepadłam, jestem zakochana w tym makijażu, będzie nie raz u mnie gościł. Dziękuję za podpowiedź :)

      Usuń
    3. To bardzo się cieszę :) zapraszam częściej na bloga, można znajdziesz tu więcej makijaży dla siebie :)

      Usuń
  4. Makijaż bardzo odważny, ale do Ciebie pasuje. Masz takie kocie spojrzenie. Przypominasz mi Evę Longorię ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Już kilka razy słyszałam, że ją przypominam... :) dziękuję :)

      Usuń
  5. odkryłam to połączenie kolorów jakoś rok temu. bardzo mi się podoba ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja odkryłam je dość niedawno bo torebkę mam w takiej kolorystyce i chciałam zobaczyć jak te kolory sprawdzą się na oczach :D

      Usuń