9 lis 2013

Makijaż w odcieniach fioletu i szarości

Coś dla miłośniczek fioletu i szarości,
czyli połączenie tych dwóch kolorów w jednym makijażu :)
jeśli jeszcze nie próbowałyście zestawiać ich ze sobą, to koniecznie
musicie tego spróbować :)
Cień, który określiłam jako "fioletowy" na zdjęciach wyszedł
jak niebieski, chociaż w opakowaniu
to ewidentnie fiolet :)
Pozdrawiam :*





KROK PO KROKU

1. W wewnętrzny kącik nakładam biały matowy cień.
2. Na środek powieki wklepuję niebiesko-fioletowy cień.
3. W zewnętrzny kącik nakładam szary cień, wyciągając go poza załamanie powieki (w kształt trójkąta).
4. Rozcieram granice ceni.
5. Na dolną powiekę od zewnętrznego kącika nakładam kolejno: szary, czerwony i jasnoróżowy cień.
6. Czarnym eyelinerem maluję kreskę przy linii rzęs, wyciągając ją poza kącik oka. Pod "ogonkiem" czarnej kreski robię kolejną kreskę w kolorze białym za pomocą białego cienia zmieszanego z duraline (płynem do cieni). Linie wodną oka pokrywam białą kredką.
7. 8. Tuszuję rzęsy i doklejam pasek sztucznych rzęs.

UŻYTE KOSMETYKI:
Podkład Maybelline AffiniMat - 24 Golden Beige
Puder ryżowy Paese
Bronzer The Balm - Bahama Mama
Róż Inglot - 72
Rozświetlacz The Balma - Mary Lou Manizer
Baza pod cienie Artdeco
Cienie Inglot -373 (biały), 376 (szary)
Cienie KOBO - 110 (róż), 108 (czerwień)
Cień MIYO - 39 (fioletowo-niebieski)
Duraline Inglot
Rzęsy Ardell Demi Wispies
Klej do rzęs DUO
Tusz do rzęs Maybelline Colossal Volum' Express
Pomadka w płynie Paese Manifesto 901

14 komentarzy:

  1. Strasznnie trudno sfotografować fiolety, ja mam odpowiednik tego fioletu z My Secret i na zdjęciach też zawsze wychodzi niebieski;)

    Muszę wypróbować fiolet z szarością, bo o ile fiolety to moja miłość, tak od szarości stronię. A może przekonają mnie do siebie, jak połączę je z fioletową miłością...:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Spróbuj i daj znać czy dobrze czułaś się z takim połączeniu :)

      Usuń
  2. świetny makijaż ! imponujący wręcz

    OdpowiedzUsuń
  3. Boże :O Ty wyglądasz jak kopia Kim Kardashian ! Zazdroszczę mega :O

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. hehehe czy ja wiem... :) spotkałam się też z porównaniem do Eva Longoria :) ale to bardzo miłe, dziękuję :*

      Usuń