28 sty 2014

Makijaż różowo - fioletowy

Dziś coś bardziej kolorowego :)
Pogoda nas nie rozpieszcza, to przynajmniej możemy
poprawić sobie nastrój kolorowym makijażem :)
Odkopałam paletkę Technic Electric Beauty 
i to głównie nią wykonałam cały makijaż.
Makijaż możecie zobaczyć także na blogu drogerii eKobieca.pl
Zapraszam do oglądania :)


Krok po kroku:
 1. Na środek powieki wklep różowy perłowy cień.

 2. Wewnętrzną część powieki pokryj pomarańczowym cieniem, a czarnym cieniem zaznacz zewnętrzny kącik i załamanie powieki.

 3. Rozetrzyj granice cieni nad załamaniem powieki, używając jasnobrązowego cienia. W zewnętrznej części powieki, między różowym a czarnym cieniem, wklep fioletowy, perłowy cień.

 4. Dolną powiekę pokryj brązowym cieniem.

 5. Wewnętrzny kącik pokryj rozświetlaczem a następnie zrób kreskę czarnym eyelinerem.

 6. Linię wodną oka pokryj czarną kredką. Wytuszuj rzęsy i doklej pasek sztucznych rzęs.



14 komentarzy:

  1. takie makijaże są najfajniejsze, szybkie i efektowne;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Makijaż jest naprawdę przepiękny:) Zazdroszczę umiejętności :) Pięknie też podkreślasz brwi :)
    Miło mi u Ciebie gościć, więc pozwolę sobie zaobserwować :) Jeśli masz chęci, to zapraszam również do siebie na bloga :) www.patishome93.blogspot.com
    Buziak :*

    OdpowiedzUsuń
  3. Twoje makijaże ciągle zachwycają. Planujesz otworzyć kanał na Youtube? Miałabyś ogromną szansę na przebicie się :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Myślałam o tym, ale póki co nie mam jak się do tego zabrać ;/ Może za jakiś czas to się zmieni :) ale bardzo dziękuję :)

      Usuń
  4. Przesliczny, taki energetyzujący!
    Aż nie moge się doczekać wiosny !

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. oj, ja wiosny też nie mogę się doczekać bo z zimą za bardzo się nie lubimy :)

      Usuń
  5. Cudny ale Ty jesteś po prostu piękna :)

    OdpowiedzUsuń