7 sty 2014

Makijaż w odcieniach brązu i złota

Jeśli macie dość kolorowych, brokatowych makijaży
i chciałybyście zrobić coś spokojniejszego, ale w dalszym ciągu
przykuwającego uwagę
to zapraszam do oglądania i odwzorowania tego makijażu :)
Wykonałam go dla drogerii ekobieca.pl
i tam możecie zobaczyć jak wykonać go krok po kroku  :)




UŻYTE KOSMETYKI:
Podkład Revlon ColorStay -180
Puder prasowany Max Factor Creme Puff 05
Bronzer W7 Honolulu
Róż i rozświetlacz W7 Candy Floss
Baza pod cienie do powiek ArtDeco
Cienie Sleek Au Naturel i Sunset
Kredka Lumene Blueberry – 7 white
Eyeliner Sleek Ink POT Gel eyeliner
Rzęsy Ardell Demi Wispies
Klej do rzęs - Ardell LashGrip Eyelash Adhesive
Tusz do rzęs Loreal Extra Volume Collagene
Błyszczyk Revlon Colorbrust – 042 Bellini

Pozdrawiam :)

24 komentarze:

  1. Moje ulubione zestawienie brąz i złoto :) Makijaż cudny :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Makijaż jest przepiękny , tak jak i Ty ! :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Piękny makijaż :) a Ty śliczna :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Mam te dwie paletki cieni to spróbuje go odtworzyć na sobie ^^ - ale i tak nie wyjdzie mi tak ślicznie jak Tobie!
    Pięknie wyglądasz!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Musisz spróbować :) Koniecznie dać mi znać jak wyszedł :)

      Usuń
  5. Odpowiedzi
    1. Ja też, chociaż bardzo rzadko w takich chodzę :)

      Usuń
  6. piękne i profesjonalne wykonanie ;) moje gratulacje
    Zajrzysz do mnie? http://patishome93.blogspot.com/
    Jestem nowa i jeszcze sporo mi do Ciebie brakuje, ale staram się pisać regularnie i ciekawie ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. Makijaż dopracowany w każdym szczególe! Piękny!

    OdpowiedzUsuń
  8. bardzo ladny rozswietlajacy makijaż,ktory pieknie zgrywa sie z twoja nieco egzotyczną urodą :)
    zapraszam do mnie :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Ślicznie!
    Z przyjemnością dołączam do obserwatorów!
    Pozdrawiam A.

    OdpowiedzUsuń
  10. Fajne umieszczasz wpisy.
    Aby było Cię łatwiej odnaleźć w sieci dodam Cię
    do listy najlepszych blogów
    http://blog-o-pielegnacji.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  11. pięknie, subtelnie i z gracją. :)

    OdpowiedzUsuń