23 lut 2014

Brązowo - pomarańczowe smoky eye

Kolejne smoky eye,
tym razem dla odważnych bo z neonowym, pomarańczowym akcentem
i podkreśloną na miętowo dolną powieką.
Zapraszam :)

Krok po kroku...

1. Zewnętrzną część powieki i przestrzeń nad jej załamaniem pokryj czarnym matowym cieniem (Inglot, 63)
2. Za pomocą brązowego cienia rozetrzyj granice wcześniej nałożonego cienia (Inglot, 329).
3. Od wewnętrznego kącika do połowy oka nałóż pomarańczowy pigment (Inglot, 174).
4. Rozetrzyj granice  pomarańczowego cienia nad załamaniem powieki za pomocą perłowego pomarańczowego cienia (Inglot, 407).
5. 2/3 dolnej powieki od zewnętrznej jej części pokryj czarnym cieniem.








6. Rozetrzyj granice nałożonych cieni na górnej i dolnej powiece jasnobrązowym cieniem (Inglot, 342).
 7. Od wewnętrznego kącika dolnej powieki  poprowadź miętowy perłowy cień, mniej więcej do środka powieki (Inglot, Rainbow 135). Czystym pędzelkiem rozetrzyj granice nałożonych cieni (dookoła oka), by nie było zauważalnych granic między cieniami.
 8. Czarnym eyelinerem w żelu zrób kreskę na górnej powiece i na linii wodnej oka (Loreal, Super Liner Gel, Intenza).

9. Wytuszuj rzęsy (MaxFactor, 2000 Calorie) i doklej pasek sztucznych rzęs (Ardell, Demi Wispies).

UŻYTE KOSMETYKI:

Twarz
Podkład Revlon Colorstay, 180
Puder Ryżowy Paese
Bronzer The Blam - Bahama Mama
Rozświetlacz The Bam - Mary lou Manizer

Brwi
Make Up For Ever - Aqua Brow - 40
Cień do brwi Inglot - 569

Oczy
Cień Inglot - 63 (czarny), 329 (brąz), 342 (średni brąz), 407 (pomarańcz perłowy), 135 Rainbow (miętowy)
Pigment Inglot - 174 (pomarańczowy),
Tusz MaxFactor, 2000 Calorie
Eyeliner Loreal, Super Liner Gel, Intenza
Sztuczne rzęsy Ardell Demi Wiespies
Klej do rzęs Duo

Usta
Pomadka Inglot - 06 (wkład)
Błyszczyk Miss Sporty, 002 Craving for diamonds

Pozdrawiam :)

29 komentarzy:

  1. Prześliczny jak zwykle:)) Nie odwazyłabym się połączyć pomarańczowego i miętowego koloru cieni ale u Ciebie to wygląda pięknie!:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie możemy się bać łączyć kolorów, czasami te kolory, które z pozoru do siebie nie pasują w zestawieniu wyglądają przepięknie :)

      Usuń
  2. świetne połączenie kolorów a efekt na powiece rewelacyjny.

    OdpowiedzUsuń
  3. Przyciąga uwagę :)
    A tak nawiasem, to masz bardzo ładny kształt oka :)

    OdpowiedzUsuń
  4. świetnie wykonany:D a kolorki super :D

    OdpowiedzUsuń
  5. Nieziemski makijaz;)mam nadzieję ze Wybaczysz jeśli w najbliższym czasie zainspiruje się nim-piękny;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Będzie mi bardzo miło! Koniecznie daj mi znać jak wyszedł makijaż :)

      Usuń
  6. makijaż idealny, marzę by kiedyś osiągnąć taki poziom ☺

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję, to dla mnie naprawdę dużo znaczy :*

      Usuń
  7. Świetne połączenie kolorów :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Każdym kolejnym makijażem zachwycasz coraz bardziej. Wchodzę na Twojego bloga regularnie w poszukiwaniu nowości makijażowych. Sama maluję się dość mocno, więc w głownej mierze dlatego Twój blog tak przypadł mi do gustu. I gdy patrzę na takie propozycje jak ta powyżej, to żałuję, że mam tak jasną i delikatną urodę. :)

    P.S. Parę razy miałam ochotę podejść do Ciebie, gdy byłaś w pracy i powiedzieć, że jestem Twoją wierną fanką, ale za każdym razem rezygnowałam. ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Strasznie to miłe :) Naprawdę, bardzo dziękuję :*
      Następnym razem koniecznie się odważ :) chętnie Cię poznam :)

      Usuń
  9. Dzisiaj będziesz moja inspiracją:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Yeah! :D Zrób zdjęcia i mi wyślij :D

      Usuń
    2. Ten komentarz został usunięty przez autora.

      Usuń
    3. makijaz u mnie na blogu:)

      Usuń