8 lut 2014

Cała prawda o moich BRWIACH :)

Dziś trochę inny post...
Wiele z Was pyta w jaki sposób maluje brwi,
w związku z tym postanowiłam zrobić o tym mały tutorial bo
moje brwi "nago"wyglądają nieco inaczej :)




Zaczynamy :)

1. Grzebykiem/szczoteczką do brwi ułóż włoski.

2. Wyciśnij odrobinę Aqua Brow na dłoń i zanurz w nim skośny pędzelek.
Następnie poprowadź linię od spodu brwi, zaczynając od wewnętrznej ich części i kierując się do końca brwi (to też dobry sposób na wyznaczenie sobie granicy usuwania włosków).

3. Pokryj za pomocą Aqua Brow 1/3 długości brwi od ich najwyższego punktu do końca brwi.
Wyznacz granice górnej części brwi a następnie wypełnij brwi na 2/3 jej długości.

4. Cieniem do brwi wypełnij wewnętrzną część brwi, dzięki temu brew będzie wyglądała naturalniej, ponieważ wewnętrzna część brwi jest nieco jaśniejsza od reszty.

5. Za pomocą korektora wyczyść okolice pod brwią, dzięki temu łuk będzie czystrzy a linia brwi ostrzejsza.

6. Gotowe :)

Kosmetyki, użyte do pomalowania brwi:
1. Aqua Brow, Make up for ever "40"
2. Cień do brwi Inglot "569"
3. Korektor Manhattan Concealer&Fixing Powder "32 Warm Honey"


Mam nadzieję, że post w jakiś sposób będzie Wam przydatny
i osoby, które uważają, że z ich brwiami nie da się nic zrobić
uwierzą, że jednak makijażem można naprawić różne mankamenty :)
Pozdrawiam :*

19 komentarzy:

  1. A według mnie Twoje brwi nawet naturalne wyglądają bardzo ładnie. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  2. nigdy nie robię takich mocnych brwi, ale może czas zacząć :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wszystko zależy od makijażu jaki na co dzień nosisz i Twojego typu urody. Jeśli malujesz się delikatnie to brwi nie mogą być za mocne bo nie będzie to dobrze wyglądało :)

      Usuń
  3. Świetne! Tez muszę zakupić ten Aqua Brow :)

    OdpowiedzUsuń
  4. lubię mocno podkreślone brwi, Twoje prezentują się zawsze świetnie
    ale nawet "nagie" są ładne :)

    Aqua brow prezentuje się świetnie, szkoda że cena jest dośc wysoka, ale może jednak warto zainwestować :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dziękuje :) ja też się długo wahałam zanim kupiłam ten produkt, ale teraz wiem że warto :)

      Usuń
  5. Brew od razu wygląda piękniej :D

    OdpowiedzUsuń
  6. już dawno myślałam, żeby Cie o to zapytać:) dzięki :*

    OdpowiedzUsuń