14 mar 2014

Limonkowy

Wiosenna pogoda za oknem
w związku z czym przygotowałam makijaż kojarzących się
z tą porą roku :)
Słońce sprzyja eksperymentom makijażowym
i zabawą kolorem, więc dziś na LIMONKOWO 
z delikatnym akcentem brokatu :)
Zapraszam :)




Krok po kroku...

 1. Na całą powiekę nałóż białą kredkę, która posłuży jako baza pod cienie (Nyx Jumbo Eye Pencil, 604 Milk). Rozetrzyj ją delikatnie palcem a następnie od wewnętrznego kącika nałóż limonkowy cień (Inglot, 343). Środek powieki pokryj seledynowym cieniem (Inglot, 59).
 2. Od zewnętrznej części górnej i dolnej powieki poprowadź czarny cień (Inglot, 63) poza załamanie oka, tworząc tym samym "trójkąt".
3. Rozetrzyj wcześniej nałożony czarny cień przy pomocy brązowego cienia (Inglot, 329), a następnie zaznacz nim załamanie powieki.

4. Łososiowym cieniem (Inglot, 361) rozetrzyj brązowy cień nad załamaniem powieki. Cieniem w kolorze butelkowej zieleni (Inglot, 333) zatrzyj granice między seledynowym a brązowym cieniem w zewnętrznej części oka.




5. Limonkowym, perłowym cienie (Inglot, 132) rozetrzyj wcześniej nałożony limonkowy, matowy cień w wewnętrznej części oka. Dolną powiekę pokryj złotym cieniem (Inglot, 111), po czym w wewnętrznej części oka przyklej odrobinę zielonego brokatu. Zrób kreskę czarnym eyelinerem na górnej powiece i pokryj nim linię wodną oka. Wytuszuj rzęsy i doklej pasek sztucznych rzęs.







UŻYTE KOSMETYKI:

Twarz
Podkład Revlon Colorstay, 180
Puder MaxFactor Creme Puff - 75 Gloden
Bronzer The Blam - Bahama Mama
Rozświetlacz The Bam - Mary lou Manizer

Brwi
Make Up For Ever - Aqua Brow - 40
Cień do brwi Inglot - 569

Oczy
Nyx Jumbo Eye Pencil, 604 Milk
Cień Inglot -  63 (czarny), 329 (ciemny brąz), 361 (łososiowy), 59 (seledynowy), 343 (limonkowy), 132 (limonkowy perłowy), 111 (złoty), 333 (butelkowa zieleń)
Brokat do zdobienia paznokci
Inglot Duraline
Tusz MaxFactor, 2000 Calorie
Eyeliner Loreal, Super Liner Gel, Intenza
Sztuczne rzęsy Ardell Wiespies
Klej do rzęs Duo

Usta
Pomadka Vipera, 70
Błyszczyk Joko, Wet Lips J100

Pozdrawiam :)

16 komentarzy:

  1. Jak zwykle jestem zachwycona:)) Mohito idealne:D

    OdpowiedzUsuń
  2. Niesamowity! Jesteś dla mnie meeega inspiracją! :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Świetny makijaż:) Żółty odgrywa tu dużą role ,a efekt końcowy jest niesamowity:)

    OdpowiedzUsuń
  4. Nieziemski:)bardzooooooooo mi się podoba:)czyżbyś z nowu była dla mnie inspiracją?? :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Przepiękny makijaż i cudne kolory <3
    Czuć wiosnę :)

    OdpowiedzUsuń
  6. zaraz wychodzę z przyjaciółkami na kawę, zgadnij jaki mam makijaż? :P

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. heheh jeśli podobny jak wyżej to jestem przeszczęśliwa :D

      Usuń
  7. dlatego czasem żałuję że nie mam brązowych oczu ;)

    OdpowiedzUsuń
  8. Mam pytanie - zauważyłam, że używasz podkładu Revlon Colorstay. Czy jest to nowa wersja z spf 15 czy stara z spf 6? Właśnie zamówiłam spf 15 i przeczytałam, że podkład jest gorszy od wersji spf 6. Czy to prawda?:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Stara już nie jest produkowana, teraz Revlony wypuszczane są w wyższym SPF, podobno mają być dzięki temu jeszcze lepsze, trwalsze itd, a czy to prawda to nie wiem, ja nie zauważyłam różnicy poza tym, że te nowsze podkłady są dużo bardziej gęste :)

      Usuń
    2. ufff.. już się martwiłam, że te nowe są jakieś kiepskie :) A czy faktycznie ten podkład revlon colorstay jest trwały? Bardzo dziękuję za odpowiedź :)

      Usuń
    3. Jest bardzo fajny, przynajmniej dla mnie :) często zmieniam podkłady, ale też często wracam do Revonu :)

      Usuń