2 mar 2014

Niebiesko - pomarańczowy

Jeden makijaż a w nim wymieszane ciepłe i chłodne barwy,
które moim zdaniem świetnie się uzupełniają :)
Zapraszam do obejrzenia jak wykonać ten makijaż "krok po kroku"
oraz do zapoznania się z kosmetykami jakie do jego wykonania będą
Wam potrzebne :)






Krok po kroku...
1. Na całą powiekę nałóż białą kredkę, która będzie stanowiła bazę pod cienie. Kredkę rozetrzyj delikatnie palcem, by uzyskać jednolitą powierzchnię (Nyx Jumbo Eye Pencil, 604 Milk).
2. W wewnętrznej części powieki nałóż błękitny, perłowy cień (Inglot, 101).
3. Środek powieki pokryj niebieskim cieniem (Inglot, 117).
4. Zewnętrzny kącik i załamanie powieki zaznacz fioletowym cieniem, skupiając się na tym, aby największa intensywność koloru znajdowała się z zewnętrznej części oka i malała w załamaniu powieki (Inglot, 320).
5. Czystym pędzelkiem rozetrzyj cień nad załamaniem powieki.
6. Granice między niebieskim a fioletowym cieniem zatrzyj wklepując między oba kolory niebiesko-fioletowy cień z paletki Technic Electric Beauty. 2/3 dolnej powieki od zewnętrznej części pokryj granatowym cieniem (Kobo, 121).
7. Wewnętrzną część dolnej powieki pokryj pomarańczowym pigmentem (Essence Pigments, 06 WOW it's orange!).
8. Granice pomarańczowego pigmentu rozetrzyj za pomocą pomarańczowego, perłowego cienia (Inglot, 407), a następnie białym cieniem (Inglot, 120) rozjaśnij wewnętrzny kącik oka.


 9. Zrób wyciągniętą kreskę czarnym eyelinerem na górnej powiece oraz pokryj nim linię wodną oka. Wytuszuj rzęsy i doklej pasek sztucznych rzęs.


UŻYTE KOSMETYKI:

Twarz
Podkład Revlon Colorstay, 180
Puder MaxFactor Creme Puff - 75 Gloden
Bronzer The Blam - Bahama Mama
Rozświetlacz The Bam - Mary lou Manizer

Brwi
Make Up For Ever - Aqua Brow - 40
Cień do brwi Inglot - 569

Oczy
Nyx Jumbo Eye Pencil, 604 Milk
Cień Inglot -  120 (biały), 101 (jasny błękit), 117 (niebieski), 407 (pomarańcz perłowy), 320 (fiolet)
Kobo - 121 (granat)
Essence Pigments, 06 WOW it's orange!
Technic Electric Beauty (paletka fioletów)
Tusz MaxFactor, 2000 Calorie
Eyeliner Loreal, Super Liner Gel, Intenza
Sztuczne rzęsy Ardell Wiespies
Klej do rzęs Duo

Usta
Revlon Super Lustrous Lipstick- 613 Just Enouh Buff
Inglot, Slim Gel - 40

Mam nadzieję, że makijaż się Wam podoba :)
Pozdrawiam :)

22 komentarze:

  1. lubię takie połączenia w makijażu :)

    OdpowiedzUsuń
  2. No i kolejny makijaż który koniecznie musze wypróbować na sobie,ale dziś juz brakuje czasu na eksperymenty z makijażem:)Pięknie <3

    OdpowiedzUsuń
  3. Ja bym wyrzuciła ten pomaranczowy pigment i dla mnie byłby idealny:)) Z tym kolorem trzeba uważać, bo przy zmęczonych oczach (takie jak moje) może powstać efekt wampira:D Ale makijaż fantastyczny:))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To jedynie moja propozycja :) ale oczywiście, bez pomarańczowego pigmentu makijaż byłby na pewno delikatniejszy, mniej krzykliwy i mniej ryzykowny :) moim zdaniem z pomarańczowym akcentem wygląda ciekawiej :) Dziękuję bardzo za komentarz :)

      Usuń
  4. W/g mojej opinii pomarańcz nie do końca podkreśli zmęczone oczy - akurat w tym wydaniu, a raczej odbiję ich zmęczenie.
    Daria, czy jako następny makijaż wykonałabyś coś z kolorem różowym?
    Brakuję mi propozycji makijaży w kolorze różowym, któe byłyby naprawdę interesujące.
    Bardzo proszę, myślę że nie tylko ja szukam tego typu inspiracji, jest mnóstwo kobiet, które mają niebieskie oczy a którym ciężko znaleść coś wyjątkowego. Wiele makijaży robionych jest w stosunku do brązowych oczu, bo takowe wyglądają najładniej i najlepiej je sprzedać. Sztuką jest odbiec od konwencji!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie wiem czy będzie to mój kolejny makijaż, ale na pewno taki wykonam :) Do tej pory zrobiłam kilka makijaży w takiej właśnie kolorystyce :) W najbliższym czasie coś takiego wykonam, tylko masz na myśli coś mocniejszego czy delikatniejszego? :)

      Usuń
  5. przepiękny makijaż profesjonalne wykonanie ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. strasznie podoba mi się ta kolorystyka :D

    OdpowiedzUsuń
  7. Podoba mi się każdy Twój makijaż ! Jak nie mam pomysłu na makijaż to wystarczy, ze tu zajrzę :)
    Mam pytanie, czy pracujesz może w drogerii ekobieca? Jak ostatnio odbierałam tam zamówienie to wydaje mi się, że widziałam Ciebie, albo to tylko osoba bardzo podobna do Ciebie...

    OdpowiedzUsuń
  8. Piękny makijaż i kolory :)
    Chętnie będę tu do Ciebie wpadać :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń