20 mar 2014

Róż i fiolet - Make-up Trendy

Ponad tydzień temu pokazałam Wam moją publikację
w magazynie Make-up Trendy.
Zdaję sobie sprawę, że nie wszyscy kupią tę gazetę -
a szkoda bo jest pełna świetnych makijaży, inspiracji i porad :)
Pomyślałam, że może chcielibyście zobaczyć moje makijaże nieco dokładniej  :)
Dziś postanowiła pokazać Wam jeden z nich, który
inspirowany był trendami na wiosnę 2014,
czyli delikatny, pastelowy makijaż, przypominający nieco
makijaż ślubny:)



Krok po kroku...
1. Na całą powiekę ruchomą nałóż jasnoróżowy cień (Kobo, 110).

2. Czarny cień poprowadź w załamaniu powieki (Inglot, 63).

3. Rozetrzyj jego granice fioletowym cieniem (Inglot, 320).

4. Tym samym fioletowym cieniem pokryj zewnętrzny kącik górnej powieki.

5. Linię wodną oka pokryj cielistą kredką (My Secret, 19 Nude).

6. Fioletowym cieniem zaznacz zewnętrzny kącik dolnej powieki.

7. Białym matowym cieniem pokryj wewnętrzny kącik oka (Inglot 373). Następnie różowym perłowym cieniem (Inglot 142) pokryj wewnętrzną część dolnej powieki i delikatnie rozetrzyj nim cień w zewnętrznej części oka.

8. Zrób kreskę czarnym eyelinerem na górnej powiece (Loreal, Super Liner Gel, Intenza).

9. Wytuszyj rzęsy (MaxFactor, 2000 Calorie) i dla bardziej wyrazistego efektu doklej pasek sztucznych rzęs (Ardell, Demi Wispies).











Pozdrawiam :*

14 komentarzy:

  1. Cukierkowy:)idealny na ślub:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Super:)) Zainspirowałaś mnie i na blogu też pokażę podobny:)) Mam nadzieje, że się nie obrazisz,ale jako inspiracja chyba nie powinnaś:D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wręcz przeciwnie, będzie mi bardzo miło :)

      Usuń
    2. Super, cieszę się!:)

      Usuń
  3. Cudowności po prostu, śliczne kolczyki:)

    OdpowiedzUsuń
  4. Piękny. Mój ulubiony "model" - jasna powieka i ciemnu kontur :)

    Pozdrawiam serdecznie :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Przepiękny makijaż :) Z resztą jak każdy Twój.

    OdpowiedzUsuń
  6. uwielbiam takie makijaże, pieknie Ci wyszedł ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. Wiesz zastanawiam się co napisać, aż brak mi słów- Twoje makijaże są genialne! Ten jest fantastyczny, myślałam jaki zrobię makijaż na sobotnie targi kosmetyczne i już chyba toooo mam : pozdrawiam (chciałam zaobserwować ale jest jakiś błąd i nie ma możliwości)

    OdpowiedzUsuń
  8. Piękny makijaż, chętnie kiedyś go wypróbuję :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Już kiedyś u Ciebie byłam, ale coś przyniosło mnie z powrotem. :) Witam imienniczkę.
    Bardzo ładny makijaż (wtedy widziałam ten czernią i pomarańczowym akcentem). Idealny na jakąś uroczystość, na co dzień, na małą imprezę - normalnie uniwersalny. Wykonany bardzo starannie.


    Mam pytanie - robisz zdjęcia z pomocą jakiejś lampy oświetleniowej czy musisz się jednak wspomagać programem graficznym, aby zdjęcie lepiej się prezentowało? Przy okazji zapraszam do siebie na www.darikastudio.blogspot.com - dopiero zaczynam i potrzebuję wsparcia. Między innymi mam problem z oświetleniem, ponieważ zdjęcia wychodzą dość blado i widać na nich najmniejsze niedoskonałości, chociaż w rzeczywistości makijaż wygląda znacznie lepiej. Wybacz, jeśli się narzucam.

    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  10. Fajny stepik i piękny makijaż ;)/ Zapraszam do wzięcia udzialu w konkursie, konkurs trwa tylko do końca marca, ale mam nadzieję, że znajdziesz chwilę czasu ;) - http://bluebrush87.blogspot.com/2014/03/1-urodziny-bloga-czyli-konkursy-i.html

    OdpowiedzUsuń