30 mar 2014

Żółto - brązowy


Nigdy nie przypuszczałam, że intensywny żółty cień
może tak fajnie wyglądać w zestawieniu ze złotem, miedzią i brązem.
Jak zaczęłam robić ten makijaż to pomyślałam,
że chyba szybciej go zmyje niż w nim wyjdę, bo nie sądziłam,
że ta kolorystyka może ze sobą tak dobrze współgrać.
Efekt końcowy pozytywnie mnie zaskoczył :)







UŻYTE KOSMETYKI:

Twarz
Podkład Revlon Colorstay, 180
Puder MaxFactor Creme Puff - 75 Gloden
Bronzer The Blam - Bahama Mama
Rozświetlacz The Bam - Mary lou Manizer

Brwi
Make Up For Ever - Aqua Brow - 40
Cień do brwi Inglot - 569

Oczy
Nyx Jumbo Eye Pencil, 604 Milk
Cień Inglot - 474 (żółty), 430 (złoty), 606 (miedziany), 329 (ciemny brąz), 111 (jasny złoty), 342 (jasny brąz)
Inglot Cień sypki - 37 (złoty)
Tusz MaxFactor, 2000 Calorie
Eyeliner Loreal, Super Liner Gel, Intenza
Sztuczne rzęsy Ardell Wiespies
Klej do rzęs Duo

Usta
Błyszczyk Joko, Wet Lips J100

Pozdrawiam :*

7 komentarzy:

  1. Czekałam na nowy makijaż :*
    (to, że jestem po raz już tysięczny zachwycona, to wiadomka :P)

    OdpowiedzUsuń
  2. Wspaniale:)ja uwielbiam takie kolory a Tobie pasuję idealnie:)

    OdpowiedzUsuń
  3. pięknyyyy <3 można się zakochać w takim spojrzeniu

    OdpowiedzUsuń