11 kwi 2014

Makijaż Igi :)

Jak już pewnie zdążyłyście zauważyć, na moim blogu
nie widziałyście jeszcze żadnej osoby pomalowanej przeze mnie :)
Postanowiłam to zmienić i raz na jakiś czas pokazać Wam
jakąś małą "metamorfozę" :)

Pierwszą "przemianę" dokonałam na Idze...
śliczna dziewczyna, która na co dzień nie eksperymentuje z makijażem.
Jak ją tylko zobaczyłam to od razu wiedziałam, w jakim makijażu ją widzę :)

Nie jest to typowa metamorfoza, bo niestety nie mam
zdjęcia sprzed wykonania makijażu,
jednak pokaże Wam jak Iga wygląda na co dzień abyście
mogły zobaczyć różnicę:)



Iga ma przepiękne, duże, niebieskie oczy,
zaakcentowałam je więc cieniami w odcieniach fioletów :)



Iga nie miała jak dotąd tak mocnego i kolorowego makijażu :)
Ja już mam w głowie wizje kilku innych makijaży, jakie mogłabym jej zaproponować,
więc może zobaczycie jeszcze Igę w trochę innym wydaniu :)

 UŻYTE KOSMETYKI:

Twarz
PodkładLoreal True Match - N1
Puder Kryolan - TL1
Bronzer The Blam - Bahama Mama
Rozświetlacz The Bam - Mary lou Manizer

Oczy
Cienie Glazel: H4 (ciemny fiolet), S14 (jasny fiolet)
Cienie Inglot: 320 (ciemny fiolet), 120 (biały), Integra 44 (jasny fiolet)
Kredka do oczu My Secret - nr 19 Nude
Tusz MaxFactor, 2000 Calorie
Eyeliner Loreal, Super Liner Gel, Intenza
Sztuczne rzęsy Ardell 318
Klej do rzęs Duo

Usta
Pomadka Gosh Velvet Touch - 134 Darling


Pozdrawiam :)

7 komentarzy:

  1. Cudownie podkreśliłaś kolor jej oczu :) Makijaż genialny!

    OdpowiedzUsuń
  2. o taaak, proszę więcej makijaży też na innych buźkach! :)

    OdpowiedzUsuń
  3. bardzo ladnie podkreśliłaś jej oczy :)

    OdpowiedzUsuń
  4. o mamo, jak pięknie zrobione oko :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Iga nabrała wyrazu, jej oczy teraz prezentują się tak mangowo :D

    OdpowiedzUsuń
  6. bardzo ładna dziewczyna ;D w naturalnym dziennym tez bardzo ladnie wyglada, tak niewinnie ;D czekam na inne odsłony makijazy dla Igi ;D

    OdpowiedzUsuń
  7. o wow, super:) a fiolet wbrew pozorom wcale nie jest taki łatwy w użyciu...trzeba się postarać żeby oko nie wyglądało na podbite:) wyszło Ci to genialnie....a koleżanka ma oczy idealne do kolorowych makijaży:)

    OdpowiedzUsuń