14 sie 2014

Bad Girl

Jak już wspominałam na FB
dostałam paczkę z kosmetykami od
W środku znalazły się kosmetyki marki Coastal Scents:
cień do powiek, korektory w kremie oraz 2 pędzelki,
a także paletka Sleek Bad Girl.





Chcieliście, abym w pierwszej kolejności przygotowała post z makijażem,
tak więc chcecie i macie ;)
































Krok po kroku:


1. Na wewnętrzną część powieki nałóż szampański cień - Gullible.
2. Zewnętrzną część powieki i okolice tuż nad linią rzęs pokryj fioletowym cieniem - Twilight.
3. Wymieszaj ze sobą dwa wcześniej nałożone cienie, a następnie kolorem który uzyskasz (jasny fiolet) rozetrzyj granice cieni na środku powieki. Matowym cieniem Rebel rozetrzyj granice nad załamaniem powieki.
4. Na dolną powiekę od zewnętrznego kącika nałóż granatowy perłowy cień Obnoxious, a na środek zielony Intoxicated.
5. Wewwnętrzną część powieki dolnej pokryj cieniem Gullible, którego użyłaś na górnej powiece.
6. Narysuj czarną, wyciągniętą kreskę na górnej powiece, a dolną linię wodną oka pokryj fioletową kredką.

7. Pokryj rzęsy tuszem i dla bardziej wyrazistego efektu doklej pasek sztucznych rzęs.
Kolory i nazwy cieni z paletki Sleek Bad Girl





i makijaż w całej okazałości :)





























UŻYTE KOSMETYKI:
Twarz
Podkład Collection Lasting Perfection Foundation, 3 Cool Beige
Korektor Coastal Scent nr 5 http://everydaymakeup.pl/korektor-concealer-no5-p-544.html
Puder ryżowy Kryolan
Bronzer The Balm Bahama Mama
Rozświetlacz The Bam - Mary-lou Manizer

Oczy 
Kredka do oczu Sephora Flashy Liner Waterproo Violet
Tusz MaxFactor, 2000 Calorie
Eyeliner Loreal, Super Liner Gel, Intenza
Klej Duo
Rzęsy Ardell Demi Wispies

Usta
Pomadka Inglot, 44 (wkład)

10 komentarzy:

  1. ja także mam tą paletę i jest świetna, jedyną wadą cieni jest osypywanie :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wszystko zależy od tego w jaki sposób aplikujesz cienie. Jeśli nadmiar cienia strzepniesz i będziesz je nakładać na powiekę ruchem wklepującym to cienie nie powinny się osypywać :) mi przynajmniej cienie Sleeka nie osypują się :)

      Usuń
  2. Paletka wygląda kusząco, makijaż bardzo fajny :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Przepiękny jest! Przyznam szczerze, że chętnie zakręciłabym się wokół tej paletki ze względu na kolory :) Ostatnio zamówiłam kilka cieni marki Coastal Scents i jestem oczarowana!

    OdpowiedzUsuń
  4. ja mam jeden cień z Coastal Scents i też jestem nim oczarowana więc pewnie niedługo zamówię jakieś inne kolorki :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Piękny makijaż wyczarowałaś. Inna sprawa, że piękna z Ciebie kobieta i świetnie to podkreślasz.

    OdpowiedzUsuń
  6. Mam tę paletę, ale jeszcze jej ani razu nie użyłam, większość kolorów mam w pozostałych paletach Sleeka i to w wersji perłowej jak i matowej.

    OdpowiedzUsuń
  7. Pigmentacja zachwyca. Mam ją w swoich zbiorach, więc w końcu muszę ją wypróbować.

    OdpowiedzUsuń