1 sie 2014

ROZDANIE

Nie zrobiłam jak dotąd żadnego konkursu/rozdania
Postanowiłam to zmienić!

Zatem, co możecie wygrać? :)
Zestaw kosmetyków marki Makeup Revolution
O tej firmie jest coraz głośniej i może nie miałyście jeszcze okazji
wypróbować tych kosmetyków
dlatego jest szansa aby to zmienić :)

W skład zestawu wchodzą:
1) Paletka cieni Iconic1
2) Zestaw cieni do brwi w kolorze Medium Dark
3) Pomadka Matte Shade w kolorze Divine



Aby wygrać taki zestaw należy:
1. Polubić moją stronę na FB
2. Udostępnić publicznie informacje o konkursie
na swojej tablicy FB
i tyle :)


Spośród osób, które spełnią te dwa kryteria wybiorę osobę
do której powędruje ten zestaw :)

Regulamin:
1. Rozdanie trwa od 01.08.2014 do 15.08.2014
2. Wygrywa tylko 1 osoba wybrana drogą losową.
3. Wyniki konkursu zostaną ogłoszone na FB 16.08.2014.
4. Na wiadomość z danymi do wysyłki czekam 3 dni 
5. Nagroda zostanie wysyłam w ciągu 5 dni roboczych od otrzymania adresu do wysyłki.
6. Konkurs nie podlega przepisom Ustawy z dnia 29 lipca 1992 roku o grach i zakładach wzajemnych (Dz. U. z 2004 roku Nr 4, poz. 27 z późn. zm.).

Zachęcam do wzięcia udziału :)

13 komentarzy:

  1. Gotowe;) paletka jest piękna!

    OdpowiedzUsuń
  2. Zrobione; na fb lubię jako Kociołek rozmaitości

    OdpowiedzUsuń
  3. świetna ta paletka ;) ona i zestaw do brwi już od jakiegoś czasu są na mojej liście zakupów ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Już gotowe <3
    O matko jak bym wygrała ,to bym miała większą motywację by na blog makijaże wstawiać :)

    OdpowiedzUsuń
  5. warunki spełnione :) świetna nagroda :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Nowa Fanka wita , świetna paletka . Pozdrawiam , chętnie biorę udział :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Od jakiegoś czasu zachwycam się pięknymi makijażami, inspiruję się i tworzę coś swojego. Chętnie wezmę udział w konkursie :)

    OdpowiedzUsuń
  8. ja również wzięłam udział :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Rewelacja :D Chciałabym mieć taki zestaw

    OdpowiedzUsuń