14 paź 2014

Bordo + neonowe akcenty

W tym roku mamy piękną, ciepłą i słoneczną jesień
więc korzystam z tej pory ile się da i zestawiam na pozór skrajne i nie pasujące do siebie kolory.
Chciałam zrobić coś niestandardowego i połączyłam eleganckie bordo z neonowym różem i pomarańczem. Sama byłam ciekawa co wyjdzie z takiego połączenia, ale efekt końcowy  mnie zachwycił :)




Krok po kroku

1. Całą powiekę ruchomą pokryj białą, miękką kredką a następnie rozetrzyj ją za pomocą palca.
2. Środek powieki pokryj bordowym, perłowym cieniem. Zewnętrzny kącik przyciemnij czarnym cieniem, wyciągając cień delikatnie poza załamanie powieki.
3. Ciemnobrązowym cieniem rozetrzyj granice między wcześniej nałożonymi cieniami, a następnie przyciemnij załamanie powieki.












4. Wewnętrzną część powieki, tuż nad linią rzęs pokryj różowym, neonowym cieniem, a nad nim pomarańczowy.
5. Na linię wodną oka nanieś czarną kredkę. Dolną powiekę pokryj ciemnobrązowym cieniem.
5. Wewnętrzną część dolnej powieki rozświetl jasnoróżowym, opalizującym cieniem.Zrób cienką kreskę eyelinerem na górnej powiece, wytuszuj rzęsy i doklej pasek sztucznych.






























Jak się Wam podoba? :)

UŻYTE KOSMETYKI:
Twarz
Podkład Collection Lasting Perfection Foundation, 3 Cool Beige
Korektor Collection Lasting Perfection, 3 Warm Medium
Puder Max Factor, Creme Puff
Bronzer The Balm, Bahama Mama
Rozświetlacz The Bam - Mary lou Manizer

Oczy 
NYX Jumbo Eye Pencil, 604 Milk 
Cienie: Inglot 450 (bordo), 329 (brąz), 142 (opalizujący róż); KOBO: 128 (czarny); Sleek Acid (róż i pomarańcz)
Gosh Velvet Touch eye liner, Black ink
Tusz Collection, Super Size 
Klej Duo
Rzęsy Deni Carte HT-84

Usta
Barry M, Loud Mouth, Tell-Tale

7 komentarzy:

  1. Piękny efekt uzyskałaś :) Bardzo mi się podoba :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Śliczne bordo, świetnie wygląda z neonem :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Piękny jesienny makijaż z obrobiną lata, taki nasz aktualnie październikowy :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Oj to bordo z inglota musi być moje, pięknie Ci w tym makijażu, zdjęcia idealne. Podobają mi się także, naturalne brwi ;-)

    OdpowiedzUsuń
  5. Odważny, ale bardzo ładny makijaż
    Pozdrawiam
    Zapraszam do mnie : http://snowarskakarolina.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń