10 paź 2014

Recenzja produktów Coastal Scents

Dziś przychodzę z recenzją pędzli i cienia Coastal Scents :)
Kilka tygodni temu pisałam Wam, że dostałam przesyłkę od
Everyday Makeup.
cieniach i korektorach już pisałam
a nie miałam czasu podzielić się z Wami moją opinią na temat pozostałych kosmetyków :)



JUŻ TO NADRABIAM :)
Do tej pory nie miałam żadnej styczności z kosmetykami tej marki,
szczerze powiem, że nawet nie słyszałam o tych kosmetykach wiec tym bardziej z chęcią je testowałam.





Matowy, średniobrązowy cień MIDNIGHT RODEO jest idealny do podkreślenia załamania oka lub do roztarcia kolorowych cieni nad załamaniem powieki. Bardzo dobrze napigmentowany, nie sypie się i rewelacyjnie się rozprowadza, a do tego jest w formie wkładu do palet co dla mnie jest dodatkowym plusem.














Pędzel do kresek to kolejne zaskoczenie :)
Cudowny, malutki, precyzyjny pędzelek do robienia kresek lub do malowania brwi. Dzięki jego niewielkim rozmiarom: 0,4-0,6 cm można dokładnie narysować kreskę. Jest też dość sztywny więc fajnie rozciera kreskę lub kredkę. Używam go od niedawna, ale nie zauważyłam aby włosie się odkształcało.








Dla porównania, po lewej - znany Wam doskonale Hakuro h85



Pędzeli typu "skunks" mam już kilka w swojej "kolekcji" i jakoś za nimi nie przepadam.
Ten, który dostałam jest mały, wykonany z syntetycznego włosia i można nim dokładnie rozprowadzić korektor pod oczami czy podkład w ciężko dostępnych miejscach jak skrzydełka nosa. Jego włosie ma zaledwie 2,4 cm długości i ok 2 cm średnicy (szerokości) więc jest naprawdę niewielki, ale jako, że jestem po uszy zakochana w Beauty Blenderze, do tego pędzelka (jak i do innych pędzli do podkładów czy korektorów) nie mogę się przekonać. Nie mogę mu co prawda nic zarzucić, bo ma miękkie, sprężyste włosie, którego nie gubi oraz dobrze rozprowadza produkty płynne, mimo to wolę aplikację gąbką. Jeśli lubicie używać pędzli do podkładów to na pewno ten skradnie Wasze serce,
a jeśli używacie lub używałyście Beauty Blendera to mnie zrozumiecie (mam nadzieję) :)







Podsumowując produkty Coastal Scents przekonały mnie do siebie :) są bardzo dobrej jakości i do tego mają przystępne ceny. Do mojej kolekcji na pewno dołączy kilka cieni tej firmy bo Midnight Rodeo mnie wprost oczarował. Firma ma szeroką gamę kolorystyczną więc każdy znajdzie coś dla siebie.
Dla ułatwienia podam Wam linki pod którymi można dostać te produkty
Cień do powiek http://everydaymakeup.pl/midnight-rodeo-p-629.html
Pędzel do kresek http://everydaymakeup.pl/classic-angled-liner-small-synthetic-p-644.html
Pędzel "skunks" http://everydaymakeup.pl/classic-stippling-small-synthetic-p-656.html

Pozdrawiam :)

6 komentarzy:

  1. Ja także uwielbiam różową gąbeczkę BB i żaden pędzel jej nie zastąpi ;-)

    OdpowiedzUsuń
  2. Cień jest bardzo ciekawy, kocham brązy :) Pędzelek do kresek rzeczywiście precyzyjny.

    OdpowiedzUsuń
  3. Hello I'am Chris From France!!
    You Have A Wonderful Blog Which I Consider To Be Registered In International Blog Dictionary. You Will Represent Your Country
    Please Visit The Following Link And Comment Your Blog Name
    Blog Url
    Location Of Your Country Operating In Comment Session Which Will Be Added In Your Country List
    On the right side, in the "green list", you will find all the countries and if you click them, you will find the names of blogs from that Country.
    http://world-directory-sweetmelody.blogspot.com/
    Happy Blogging
    ****************
    Witaj I'am Chris !! Z Francji
    Masz wspaniały blogu, który uważam za Zarejestrowanych In International Dictionary Blog. Czy reprezentować swój kraj
    Proszę odwiedzić poniższy link i jak Twoja Nazwa bloga
    Blog WWW
    Leasing operacyjny w Twoim kraju, w którym będzie jak Session Dodano In Your Country List
    Po prawej stronie, w "zielonej listy", znajdziesz wszystkie kraje i po kliknięciu 'em, znajdziesz nazwy blogów z tego kraju.
    http://world-katalog-sweetmelody.blogspot.com/
    szczęśliwy blogi
    ***************

    OdpowiedzUsuń
  4. Coraz bardziej ciekawią mnie produkty tej marki. Może się skuszę na próbę :-)

    OdpowiedzUsuń
  5. mam ze 3 cienie z CS i są całkiem niezłe. kusi mnie więcej :D pędzle jakoś mnie nie przekonują, ale ten do linera, wygląda obiecująco, że przemyślę sprawę, bo takimi mi się właśnie najlepiej rysuje kreski :)

    OdpowiedzUsuń