20 gru 2014

Born Pretty Store - recenzja #1

Przyszedł czas na pierwszą ocenę kosmetyków, które dostałam od

Zapraszam :)


Na pierwszy ogień poszły sztuczne rzęsy i kremowy cień :)
Jak wiecie uwielbiam sztuczne rzęsy i nie wyobrażam sobie bez nich makijażu
wieczorowego i ślubnego. Kształt tych które zamówiłam szczególnie mi się
spodobał. Obawiałam się jedynie, że mogą być sztywne i nieprzyjemne w noszeniu. Jeśli miałyście kiedyś styczność z chińskimi rzęsami ze "wszystko po 4zł" lub z kiosku ruchu to wiecie co mam na myśli :)






Moje pierwsze wrażenie jak je zobaczyłam to było "WOW!"
Jak je nałożyłam to nie mogłam wyjść z zachwytu, są naprawdę rewelacyjne.
Bardzo lubię rzęsy Ardell Demi Wispies a te są do nich naprawdę bardzo podobne. Są krótsze od tych Ardell, więc dla wielu z Was może to być plus, dla mnie jak najbardziej jest to plus.
Moje obawy o ich "plastikowości" się rozwiały, są bardzo lekkie,
wygodne, mają przeźroczystą żyłkę a na oczach wyglądają bardzo naturalnie.

Rzęsy te dostaniecie klikając tutaj.
Kosztują $5.66, czyli niecałe 20zł,
za 5 par, więc jedną parę macie za niecałe 4zł 
więc naprawdę się opłaca, tym bardziej, że nie płacicie za wysyłkę :) 


Kolejny produkt, który przetestowałam to cień do powiek...



Love Alpha Eye Color Frozen to kremowy cień do powiek.
Po nabraniu tego cienia na palec pomyślałam, że jest dość mokry,
ale za to niesamowicie pięknie błyszczący.
Bardzo szybko zasycha po nałożeniu na skórę i nie rozmazuje. Jeśli zależy Wam na większym kryciu to nałóżcie na powiekę
najpierw jedną cienką warstwę, a jak wyschnie to nałóżcie drugą.



Cień jak już wspomniałam przepięknie się mieni, daje efekt mokrej powieki.
Jeśli nałożycie większą warstwę to uzyskacie efekt "łuski",
 jakby większych kawałków brokatu przyklejone bardzo blisko siebie.
    
Tak wygląda efekt końcowy razem z rzęsami


Cień ten możecie kupić tutaj za $5, czyli ok. 17zł,
teraz jest również w promocji za $2.29, czyli niecałe 8zł

Dodatkowo mam dla Was kod zniżkowy
-10%

ale obejmuje on jedynie produkty w cenie
regularnej.

Wpadło Wam coś w oko? :)

10 komentarzy:

  1. Bardzo ładny efekt daje ten cień

    OdpowiedzUsuń
  2. Cień wygląda ślicznie, skojarzył mi się z folią MUR :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dokładnie :) mi tez sie z tym skojarzyło, mam jedną folię MUR i efekt jest baaaardzo podobny, tylko konsystencją się różnią :)

      Usuń
  3. Cień pięknie wygląda...ale coraz bardziej zastanawiam się nad jakimiś rzęsami :-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie zastanawiaj się tylko kup :) niesamowicie zmieniają makijaż i otwierają oko, są piękne :)

      Usuń
    2. Wiem wiem tylko trzeba je jeszcze umieć dobrze założyć ;p tzn. przykleić ;-)

      Usuń
  4. rzęsy wyglądają cudnie, ale proszę pokaż też na otwartym oku ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Też z nimi współpracuje ale rzęs ich nie chwalę - strasznie niewygodne !

    OdpowiedzUsuń