14 gru 2014

Born Pretty Store

Ostatnio nawiązałam współpracę z
Born Pretty Store
i wczoraj dotarła do mnie przesyłka z produktami, które wybrałam
do przetestowania :)

W Tym poście chcę Wam pokazać co zamówiłam,
a w najbliższym czasie przygotuję makijaż przy użyciu tych kosmetyków
i powiem Wam jak sprawdzają się te kosmetyki :)









Jak wiecie kocham sztuczne rzęsy więc nie mogło obejść się bez nich :)
zamówiłam więc połówki (KLIK), które noszę na co dzień, oraz
całe rzęsy (KLIK), które na zdjęciach wydawały mi się idealne do wieczorowych 
makijaży, zobaczymy więc jak będą się nosić...
Zamówiłam również złoty, kremowy cień, (KLIK) który w pierwszej chwili wydał
mi się potwornie mokry, ale też szybko zasycha na skórze,
więc jestem strasznie ciekawa jak zachowa się na oczach...
 a także różową pomadkę w kredce  (KLIK) :)

Poniżej zrobiłam dla Was swatche cienia w kremie i pomadki :)



















Jestem strasznie ciekawa tych kosmetyków,
Przetestuję je i dam Wam znać co o nich myślę :)


Pozdrawiam :)

8 komentarzy:

  1. mam dokladnie te same rzęsy :) świetne są <3

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jutro je przetestuję, już nie mogę się doczekać <3

      Usuń
  2. Pomadka istne cudo, śliczny kolor.

    OdpowiedzUsuń
  3. Cień w kremie i pomadka bardzo mnie zaciekawiły...Czekam na makijaż z ich użyciem i oczywiście Twoją opinię na ich temat :-)

    OdpowiedzUsuń
  4. Jestem bardzo ciekawa tego cienia w kremie, zatem czekam na post :)

    OdpowiedzUsuń