16 sty 2015

Born Pretty Store - recenzja #2

Dziś przychodzę do Was z drugą recenzją kosmetyków,
które dostałam od Born Pretty Store...
połówkami rzęs i kredką do ust :)


Jak już wiecie uwielbiam rzęsy i noszę je bardzo często,
wiadomo nie zawsze używam długich całościowych rzęs, na co dzień wolę 
delikatniejsze rzęsy, które wyglądają bardziej jak "moje" 
i wtedy wybieram połówki.
Do tej pory używałam połówek Ardell 318, dlatego jak zobaczyłam te to
pomyślałam, że muszę je wypróbować :)

 W opakowaniu znajduje się 5 par (na zdjęciu są 4 pary bo byłam tak ich ciekawa że zapomniałam, że chce zrobić jeszcze zdjęcia do recenzji...  musicie wybaczyć :)) 
Opakowanie rzęs nie jest zbyt zachwycające, proste, różowe plastikowe 
"pudełeczko", zabezpieczone przezroczystym wieczkiem.

 Rzęsy są trochę krótsze od rzęs Ardell i różnią się troszeczkę kształtem. 
Długość tych rzęs jest praktycznie identyczna jak długość moich naturalnych więc generalnie u mnie połówki te pełnią funkcję zagęszczenia. Na oczach wyglądają niesamowicie naturalnie.
Zadowolone będą z nich dziewczyny, które mają naprawdę krótkie rzęsy, wówczas efekt wyciągniętego zewnętrznego kącika będzie bardziej zauważalny

Rzęsy dostępne są TUTAJ,
cena to $7,61, czyli ok 28.30zł za 5 par więc naprawdę niewiele
tym bardziej że nie płacicie za przesyłkę.


Kolejnym produktem jest kredka do ust JUMBO LIP CRAYON.
Gruba kredka do ust, w czarnym opakowaniu z przezroczystą zatyczką.
Zamknięcie niestety niezbyt dobrze przylega do kredki, zsuwa się z niej zaraz po nałożeniu, wiec jedynie zabezpiecza kredkę przed zabrudzeniem, ale nie wrzucimy jej do torebki bo wybrudzi nam wszystko w środku.

Przy wyborze kredki nie możemy sugerować się kolorem jaki pokazany jest na
opakowaniu. W rzeczywistości kolor 04 jaki zamówiłam 
to bardzo ładny dość jasny, intensywny, cukierkowy róż, który totalnie mi nie pasuje :)



Konsystencja kredki jest bardzo zbliżona do konsystencji klasycznej pomadki 
do ust. Wykończenie ma satynowe, łatwo się ją rozprowadza na usta,
ale niestety nie jest zbyt trwała.


Kredkę możecie kupić TUTAJ
za $4.71, czyli ok. 17.50zł

 Dodatkowo mam dla Was kupon zniżkowy na zakupy w sklepie


i pamiętajcie
wysyłka jest darmowa.

Pozdrawiam :)

5 komentarzy:

  1. Cały czas zastanawiam się, czy rzeczy kupowane na tej stronie są dobrej jakości.

    pozdrawiam i zapraszam :)
    http://zabawakolorem.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. Zależy na pewno od tego co kupisz. Można znaleźć fajne rzeczy za niską cenę jak tez kiepskie :)

    OdpowiedzUsuń
  3. rzęsy mnie mocno zainteresowały aczkolwiek wątpię czy zrezygnuje z aredll :-)

    OdpowiedzUsuń
  4. Ja z Ardell też nie zrezygnuję, ale zawsze warto spróbować czegoś nowego :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Bardzo podoba mi się efekt, jaki dają sztuczne rzęsy o których piszesz :)

    OdpowiedzUsuń