18 lut 2015

Publikacja w E-Makijaz Magazyn

Jeśli śledzicie mojego FB, to wiecie, że w lutowym wydaniu
E-Makijaz Magazyn ukazały się 2 moje makijaże :)
Jestem z tego powodu bardzo szczęśliwa i chciałam Wam je bliżej pokazać :)

Jako pierwszy - makijaż brokatowy z bardziej fantazyjną kreską...





 1. Zabezpiecz policzek przed osypaniem się brokatu przyklejając pod oko chusteczkę higieniczną na taśmę samoprzylepną.  Całą powiekę ruchomą pokryj srebrnym cieniem (Urban Decay, Electric).
2. Na wcześniej nałożony cień nanieś delikatną warstwę kleju (Kryolan, Glitter Gel), a następnie naklej brokat (Inglot, 59).
 3. Odklej taśmę a następnie narysuj eyelinerem (Maybelline, Lasting Drama 01 Black) czarną grubą kreskę wyciągając ją znacznie w zewnętrznym kąciku.
4. Cieniem w kolorze średniego brązu (Inglot, 357) przyciemnij przestrzeń nad załamaniem powieki na wysokości "ogonka" kreski.
 5. Narusuj czarną cienką kreskę w załamaniu powieki, ciągnąc ją od 2/3 długości ogonka kreski do 1/2 szerokości oka.
6. W zewnętrznej części oka przyklej kilka kamyczków do zdobienia.
 7. Dolną powiekę od zewnętrznego kącika do połowy oka pokryj czarnym eyelinerem a następnie go rozetrzyj przy pomocy brązowego cienia.
8. Pokryj rzęsy tuszem do rzęs i przyklej pasek sztucznych rzęs (Ardell, Demi Wispies).




Mam nadzieję, że się podoba :)
Pozdrawiam!

7 komentarzy: