26 mar 2015

Róż z fioletem

Poczułam wiosnę i pobawiłam się trochę makijażem :)
Przez wyciągniętą kreskę makijaż stał się bardziej graficzny,
ale jeśli postawicie na klasyczną kreskę to w takim makijażu śmiało możecie
chodzić w ciągu dnia :)  
Kolory użyte w tym makijażu ładnie będą wyglądały przy 
brązowych i zielonych tęczówkach.


Najtrudniejszym etapem przy robieniu tego makijażu jest niewątpliwie kreska,
jednak jest to świetna okazja do "ćwiczenia ręki" :)


Krok po kroku:
1. Załamanie powieki zaznacz szarym cieniem (Paese 667).
2. Ciemno niebieskim cieniem (Paese 661) rozetrzyj przestrzeń nad załamaniem powieki.
3. Całą powiekę ruchomą pokryj fioletowym cieniem (MIYO 39).

4. Na wcześniej nałożony fioletowy cień nałóż różowy pigment (INGLOT 86).
5. Wewnętrzny kącik oka rozjaśnij różowym cieniem (Glazel, s21). Czarnym eyelinerem zrób kreskę na górnej powiece wyciągając ją znacznie w zewnętrznej części oka, a następnie poprowadź drugą kreskę od 3/4 długości kreski ciągnąc ją tuż nad załamaniem powieki.
5. Dolna powiekę w zewnętrznej części pokryj szarym cieniem, a wewnętrzną część niebieskim pigmentem (INGLOT 71). Linię wodną zaznacz czarną kredką, a następnie wytuszuj rzęsy i doklej pasek sztucznych rzęs (Red Cherry #43).



UŻYTE KOSMETYKI:
Twarz
Podkład Revlon ColorStay
Korektor Collection 1 i 3
Puder Kryolan, TL1
Bronzer Inglot, 505
Rozświetlacz, Makeup Revolution, Vivid, Peach Lights 

Brwi
Make Up For Ever, Aqua Brow, 40
Inglot, 569

Oczy 
Paese 667 (szary), 661 (ciemny niebieski); MIYO 39 (fiolet); INGLOT 86 (różowy), 71 (niebieski); Glazel s21 (różowy)
Tusz Maybelline, The Collosal Go Extreme!
Eyeyliner Maybelline Lasting Drama, 01 Black
Gosh, Velvet Touch Eye Liner, Black Ink 
Klej Duo
Rzęsy Red cherry #43

Usta
Inglot, Freedom System 12
Essence xxxl shine , 01 Pure Chic

Pozdrawiam :)

15 komentarzy:

  1. fiolet jest przeuroczy! :) muszę go mieć :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak, fiolet jest wspaniały :) i kosztuje ok 5zł z tego co pamiętam więc biegnij do sklepu :)

      Usuń
  2. Piękny makijaż a kreska wymiata...mam ten pigment Inglot 86 ale nie umiem go przykleić..bo Duraline niszczy cień wcześniej nałożony...a żel Kryolan do brokatu wszędzie wykupiony. Masz jakiś inny pomysł na przyklejenie do cienia pigmentu ?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. tak, Duraline niszczy trochę cień bo automatycznie robi się mokry :) ja używam Duraline jeśli nie zależy mi na tym aby cień który nałożyłam wcześniej "przebijał" przez pigment lub brokat. Do tego makijażu nie używałam Duraline i nakładałam pigment palcem :) Poszukaj kleju Kryolana na allegro, ja go tam zamawiałam :)

      Usuń
  3. Twoje makijaże są fantastyczne. :)

    OdpowiedzUsuń
  4. pięknie tak artystycznie :D

    Fajny blog :)
    pozdrawiam i zapraszam na mojego:
    www.monique-rehmus.com

    OdpowiedzUsuń
  5. Odpowiedzi
    1. Tak, z kreską trzeba się trochę pobawić 😉

      Usuń
  6. super lśni Twój makijaż, bardzo mi się podoba :)

    OdpowiedzUsuń