26 sie 2016

Pawie oko



Długo mnie tu nie było... ostatnio mam trochę mniej czasu i szybciej jest mi wrzucić zdjęcie na FB lub Instagram niż napisać post, ale postanowiłam to zmienić :) Jeśli chcecie być na bieżąco to zapraszam do oglądania moich profili na FB i Instagramie, a ja postaram się uaktualnić bloga i wrzucić makijaże, które zrobiłam przez ostatnie tygodnie :)

Tym czasem wrzucam jeden z moich ostatnich makijaży, przypominający trochę pawie oko :)






Do wykonania makijażu użyłam:

TWARZ
MAC podkład Studio Fix - NC20
MAC korektor Pro Longwear - NC20
Inglot Puder prasowany HD nr 403, Puder prasowany nr 14 i bronzer nr 505
Anastasia Beverly Hills Paletka rozświetlaczy Glow Kit "That Glow"

OCZY
Anastasia Beverly Hills Dipbrow Pomade - Dark Brown
Inglot cienie: 71,45, 113 i eyeliner w żelu nr 69
Era Minerals Satin Eyeshadow " Aztec S11"
Urban Decay Paletka Electric
Makeup Geek cień "Drama Queen"
Golden Rose Eyeliner nr 18
Lancome tusz do rzęs Hypnose Drama
Koko Lashes rzęsy "Marilyn"

USTA
Mac pomadka "Creme Cup"